تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820943161




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

صبحگاه مشترك نيروهاي مسلح در استان قزوين برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: صبحگاه مشترك نيروهاي مسلح در استان قزوين برگزار شد
داخلي. اجتماعي. نظامي. صبحگاه‌مشترك.

در آستانه سالروز فتح خرمشهر، صبحگاه مشترك نيروهاي مسلح روز پنجشنبه در پادگان تيپ سوم صاحب الامر(عج) لشكر ‪ ۱۰‬سيدالشهدا سپاه پاسداران قزوين برگزار شد.

دراين آيين كه باحضور يگان‌هايي از نيروهاي انتظامي، سپاه‌پاسداران و لشكر ‪ ۱۶‬زرهي ارتش قزوين برگزار شد، نيروهاي مسلح استان بار ديگر با آرمانهاي امام راحل و مقام معظم رهبري تجديد بيعت كردند.

نماينده ولي‌فقيه در استان وامام جمعه قزوين دراين آيين گفت: فتح خرمشهر درسي براي همه ملت بخصوص نيروهاي مسلح است كه سربازان ما با ايمان و شجاعت بر دشمن تا دندان مسلح پيروز شدند.

آيت‌الله هادي باريك بين افزود: اين انقلاب فتوحات فراواني دارد كه فتح خرمشهر يكي از آنهاست، دشمن سعي دارد با استفاده از خدشه‌دار كردن فكر و روح جوانان و هجمه‌هاي فرهنگي و مذهبي، جوانان را ذليل كند.

وي بر خواندن قرآن و درك مفاهيم آن تاكيد و خاطرنشان كرد: امروز جوانان ما بايد به قرآن و عترت مجهز باشند و در زير پرچم جمهوري اسلامي پوزه دشمن را به خاك بمالند.

فرمانده‌تيپ سوم صاحب‌الامر(عج) لشكر ‪۱۰‬سيدالشهدا سپاه پاسداران نيز دراين مراسم ضمن اعلام آمادگي نيروهاي نظامي كشور براي مقابله با تهاجم خارجي بر حفظ همبستگي نيروهاي مسلح تاكيد كرد.

سردار سيروس صابري، فتح خرمشهر را روز شكوه، مقاومت، سرافرازي و يادآور رشادتها و دلاورمردي‌هاي مردان بزرگي دانست كه در راه عزت و افتخار كشور با نثار جانشان به پيروزي رسيدند.

وي اظهار داشت: در عمليات بيت‌المقدس شش هزار كيلومتر از خاك ايران توسط رزمندگان غيور از چنگ دشمن متجاوز آزاد شد.

صابري علت شكست دشمن متجاوز دراين عمليات را لطف خداوند، امدادهاي غيبي و رشادت‌هاي رزمندگان دانست و گفت: فاصله ‪ ۲۱‬كيلومتري دشمن با خط اصلي (اشتباه تاكتيكي) و فرصت ارتش ايران براي احداث پل بر روي اروندرود از ديگر علل شكست دشمن در اين عمليات بود.

اين رزمنده دوران دفاع مقدس افزود: طراحي عمليات فتح خرمشهر در مدت زمان كوتاه (يك ماه) و عبور نيروها از عرض رودخانه براي نخستين بار، از خصوصيات بارز اين عمليات بود.

استاندار قزوين نيز در اين مراسم گفت: برخي قدرت‌هاي دنيا به رهبري آمريكا تلاش مي‌كنند قدرت و سلطه خود را در مناطق مختلف از جمله خاورميانه گسترش دهند، اما شاهديم كه همچنان ملت و نيروهاي مسلح ايران اسلامي آمادگي دفاع از كيان كشور را دارند.

سيد احمد نصري افزود: اكنون تنها ارتش و سپاه و نيروهاي انتظامي نيستند كه از كيان و آرمان‌هاي كشور دفاع مي‌كنند بلكه پشتوانه نيروهاي مسلح، مردم هستند.

وي خاطرنشان كرد: ترس دشمنان اسلام نيز ازاين است كه اتحاد بين نيروهاي مسلح و مردم را در اين كشور احساس كرده‌اند.

در پايان اين مراسم نيروهاي مستقر در ميدان از مقابل جايگاه و كلام‌الله مجيد رژه رفتند و به پنج نفر از فرزندان شهيد لوح تقدير اهدا شد. ك/‪۲‬ ‪۶۸۴/۶۱۶/۷۳۹۰‬
 پنجشنبه 2 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 365]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن