تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802946923




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

‌رئیس سازمان راهداری در دیدار با سفیر ترکیه تأکید کرد‌ لزوم برقراری امنیت در جاده‌های کشور ترکیه/ پیشنهاد ترکیه برای پلمپ مخزن سوخت کامیون‌ها دردسرساز شد‌


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: ‌رئیس سازمان راهداری در دیدار با سفیر ترکیه تأکید کرد‌
لزوم برقراری امنیت در جاده‌های کشور ترکیه/ پیشنهاد ترکیه برای پلمپ مخزن سوخت کامیون‌ها دردسرساز شد‌
پس از بروز حوادث اخیر در محورهای ارتباطی ترکیه و حادثه ترور راننده اتوبوس ایرانی در خاک این کشور سفیر این کشور ضمن حضور در سازمان راهداری با رئیس این سازمان دیدار و گفت‌‌و‌گو کرد.

خبرگزاری فارس: لزوم برقراری امنیت در جاده‌های کشور ترکیه/ پیشنهاد ترکیه برای پلمپ مخزن سوخت کامیون‌ها دردسرساز شد‌



‌به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، داوود کشاورزیان‌، رئیس‌ سازمان راهداری در این دیدار با ابراز نگرانی ‌از حوادث اخیر که چند دستگاه کامیون و یک دستگاه اتوبوس در خاک کشور ترکیه مورد حمله تروریستی قرار گرفتند، اظهار داشت: با توجه به حجم مبادلات بازرگانی، ترانزیتی باید دولت ترکیه تدابیر و اقدامات لازم در جهت تأمین ایمنی کامل راه‌های مواصلاتی همچنین امنیت جان مسافران و رانندگان ایرانی را اتخاذ کند. معاون وزیر راه و شهرسازی با یادآوری اهمیت مناسبات حمل و نقلی بین دو کشور افزود: نگرانی‌هایی که اخیراً در بین فعالان حمل‌ونقل بین‌المللی ایرانی و مسافران حاکم شده جدی است و جمهوری اسلامی ایران انتظار دارد دولت ترکیه هرچه سریع‌تر ضمن اقدام در جهت شناسایی عوامل حوادث اخیر نسبت به مجازات آنان اقدام کند.
‌کشاورزیان با اشاره به شرایط مناسب رانندگان ترانزیت ترکیه در بحث بارگیری در داخل خاک جمهوری اسلامی ایران گفت: وزارت راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران تلاش کرده است تا امکانات و شرایط خوبی برای رانندگان ترانزیت کشور ترکیه در داخل قلمرو خود فراهم کند و آمارها بیانگر استفاده کامیون‌های ترکیه از ظرفیت بارگیری مناسب به هنگام عزیمت به کشورشان است.
وی اضافه کرد: اگر اشکالی در اجرای فرایند بارگیری باشد، قطعاً از جانب رانندگان ترکیه‌ای بوده است که به موضوع درخواست طرف ترک جهت پلمپ باک بنزین کامیون‌ها در سال جاری برمی‌گردد و جمهوری اسلامی ایران از روز نخست مخالف این کار بود، ولی اصرار مقامات حمل و نقل ترکیه موجب شد تا بحث پلمپ اجرا شود.
رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در بخش دیگری از سخنان خود خواستار جبران خسارت‌های وارده به شرکت‌ها و افرادی شد که در خاک کشور ترکیه دچار سانحه شده‌اند و طرف ترکیه‌ای برای پیگیری قول مساعد داد.
در این دیدار همچنین رضا هاکان‌تکین، سفیر کشور ترکیه در ایران، با ابراز تأسف از حوادث اخیر و تلاش دولت ترکیه برای ایمنی هرچه بیشتر محورهای ارتباطی و ترانزیتی کشورش به ویژه در مرزهای مشترک گفت: مراتب نگرانی و درخواست‌ رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای را سریعاً به اطلاع مقامات کشورم خواهم رساند.
وی با تأکید بر عزم و تصمیم جدی دولت ترکیه برای مبارزه با تروریسم و اظهارات مقامات آن کشور در سفر به جمهوری اسلامی ایران و ملاقات با مقامات ایرانی افزود: پس از توافقات هسته‌ای کشور ایران و 1+5 ترکیه امیدوار است که حجم مبادلات بازرگانی،‌ تجاری و همچنین رفت‌وآمد مسافران دو کشور رو به افزایش باشد و به همین دلیل در راستای حفظ منافع مشترک هر دو کشور، تلاش خواهد شد، تا نگرانی‌های به وجود آمده هرچه سریعتر مرتفع ‌شود.‌ انتهای پیام/ب

94/05/20 - 14:38





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن