تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813460824




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساخت پارک ملل مسیری برای تعامل فرهنگی |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: ساخت پارک ملل مسیری برای تعامل فرهنگی
کد خبر: ۵۲۳۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵ - 10 August 2015


دبیرکل مرکز توسعه خواهرشهرهای ایران با سایر کشورها، گفت: ساخت پارک ملل در راستای آشنایی با فرهنگ‌های مختلف در دستور کار است.

به گزارش ایسنا، علیرضا رجایی خاطرنشان کرد: مرکز توسعه بین‌المللی خواهرشهرهای ایران در گردهمایی انجمن‌های دوستی که در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برگزار شد اعلام کرد روز ملی سفارتخانه برگزار می‌شود.

او ادامه داد: برنامه ساخت پارکی به اسم ملل در دست است تا هر کشوری که در ایران سفارتخانه دارد با طراحی خود فرهنگ و آداب و رسوم خود را به نمایش بگذارند. در روزهای ملی این کشورها هم برنامه‌هایی برای برنامه‌های تجاری، ورزشی و فرهنگی برگزار خواهد شد.

دبیرکل مرکز توسعه خواهرشهرهای ایران با سایر کشورها با بیان این‌که با تأسیس پارک ملل زمینه برای آشنایی بیش‌تر مردم با فرهنگ کشورهای مختلف وجود دارد، گفت: در نظر است با ارتباط بین مردم با بهره‌گیری از انجمن‌های دوستی کلیه کشورهایی که در ایران هستند، دیپلماسی عمومی مدیریت شود.

رجایی هم‌چنین در رابطه با دیپلماسی آب نیز توضیح داد: در انجمن‌های دوستی با توجه به ارتباط‌هایی که داریم هم در بحث الگوی مصرف و هم محیط زیست در راستای کاهش مصرف و انبار آب برای آینده برنامه‌ریزی کرده و در این راستا از ظرفیت‌های جهانی استفاده می‌شود.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن