تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801627606




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل میراث فرهنگی ایلام: 20 میلیارد ریال در حوزه گردشگری ایلام سرمایه‌گذاری شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیرکل میراث فرهنگی ایلام:
20 میلیارد ریال در حوزه گردشگری ایلام سرمایه‌گذاری شد
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام گفت: بیش از 20 میلیارد ریال در حوزه گردشگری ایلام سرمایه‌گذاری شد.

خبرگزاری فارس: 20 میلیارد ریال در حوزه گردشگری ایلام سرمایه‌گذاری شد



عبدالمالک شنبه‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: هشت طرح گردشگری هفته دولت در ایلام به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام گفت: این تعداد طرح با محوریت توسعه زیرساخت‌های گردشگری استان ایلام هفته دولت با حضور مسئولان به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با بیان اینکه برای بهره‌برداری از این طرح‌ها، 20 میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار با همکاری بخش خصوصی هزینه شده است، افزود: از جمله مهم‌ترین این طرح‌ها، توسعه و تکمیل هتل ماداکتو دره‌شهر، هتل نخل جنوب دهلران و رستوران بین راهی امام رضا(ع) در روستای زنجیره شهرستان چرداول است.
شنبه‌زاده مرکز تفریحی سرگرمی اسب سواری حریر ایلام، سفره خانه سنتی ایلام، چایخانه سنتی و کارگاه صنعت معرق در قلعه والی و نورپردازی کاخ موزه فلاحتی را از دیگر طرح‌هایی عنوان کرد که در هفته دولت در این استان به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام گفت: در ایام هفته دولت علاوه بر بهره‌برداری از طرح‌های گردشگری، برنامه‌های دیگری از جمله تهیه بروشور عملکرد دو ساله میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام در دولت تدبیر و امید، برگزاری نمایشگاه عکس در قلعه والی یا کاخ فلاحتی، نمایشگاه یکروزه صنایع دستی در پارک کودک و دیدار مدیرکل و معاونان با خبرنگاران خبرگزاری‌ها و اصحاب رسانه نیز برگزار می‌شود.
شنبه‌زاده افزود: همچنین به مناسبت هفته دولت، گردشگران و مسافران از تخفیف 20 درصدی مراکز اقامتی سراسر استان بهره‌مند خواهند شد.
دوم تا نهم اردیبهشت ماه به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است. انتهای پیام/2246/س10

94/05/19 - 15:18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن