تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818845330




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گلایه از افزایش بی‌بندوباری‌ها در لنگرود |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: گلایه از افزایش بی‌بندوباری‌ها در لنگرود
اخیرا بی عفتی و بی اخلاقی در این شهرستان رو به افزایش بوده که نمونه های فراوان آن را می توان در منطقه لیلاکوه و پارک فجر این شهرستان مشاهده کرد، از مزاحمت برای نوامیس گرفته تا ترویج فساد و فحشا که شاید نبود برنامه مشخص و ابزار کنترل و شاید عدم همراهی و حمایت جدی دستگاه قضا و شخص باقرپسندی، دادستان جدید این شهر را با مراجع ذیربط در این راستا قابل ارزیابی دانست.
کد خبر: ۵۲۳۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰ - 10 August 2015


وضعیت غیر اخلاقی جامعه ما را چنین باید توصیف کرد: ما حاضریم هر چقدر کسی بخواهد برایش اشک بریزیم، اما کمکش نمی‌کنیم و قدمی بر نمی داریم و این وضعیت غیر اخلاقی است که در جامعه ما شیوع دارد، یعنی حاضریم اشک بریزیم و طومار امضا کنیم، اما حاضر نیستیم قدم از قدم برداریم.

چندی‌است در فضاهای مجازی یا حقیقی مرسوم شده است اگر واقعه تلخ اجتماعی هم‌چون کودک آزاری، اعتیاد، اسیدپاشی وغیره را مشاهده می‌کنیم، در حد چند مطلب شعر گونه و یا انتشار مطلب دیگران درباره آن واقعه خودمان را ارضا می کنیم و فکر می کنیم که کمک بزرگی به آن پدیده کرده‌ایم.

مشکل در کجاست که دچار این کج رفتاری شده‌ایم؟ در حالی‌که به خوبی می دانیم صرفا با این عملکرد رسانه‌‌ای مشکلات حل نخواهند شد.

آیا انفعال ما هم ریشه در سیاست‌زدگی ما دارد؟

یک فعال فرهنگی در لنگرود ضمن اشاره به کثرت لاابالی گری و افزایش بی بند و باری ها در این شهرستان اظهار کرد: تا وقتی که بخواهیم همه امور زندگی شخصی و فردی‌مان را در پرتو سیاست تعریف کنیم،مشکلی از مشکلات اجتماع حل نمی‌شود و همین موضوع سبب می شود که جامعه‌ ای سیاست‌زده و منفعل داشته باشیم.


دادستان لنگرود چه برنامه ای برای مهار بی بند و باری ها در این شهر دارد!؟



حجت الاسلام عاشوری تصریح کرد: زمانی که اعتقادات و ایمان انسان ضعیف شود و صفا و صمیمیت در جامعه کم شود بی دینی زیاد می شود و از این رهگذر، بی اخلاقی ها نیز در جامعه زیاد خواهد شد و مردم به جای اینکه به طرف کمالات قدم بر دارند به طرف نا ملایمات اخلاقی حرکت خواهند کرد.


دادستان لنگرود چه برنامه ای برای مهار بی بند و باری ها در این شهر دارد!؟



این فعال فرهنگی ادامه داد: اخیرا بی عفتی و بی اخلاقی در این شهرستان رو به افزایش بوده که نمونه های فراوان آن را می توان در منطقه لیلاکوه و پارک فجر این شهرستان مشاهده کرد، از مزاحمت برای نوامیس گرفته تا ترویج فساد و فحشا که شاید نبود برنامه مشخص و ابزار کنترل و شاید عدم همراهی و حمایت جدی دستگاه قضا و شخص باقرپسندی، دادستان جدید این شهر را با مراجع ذیربط در این راستا قابل ارزیابی دانست.

در پایان این استاد حوزه و دانشگاه از تمام دستگاه های مسئول خواست که به تاسی از قران کریم با پدیده های این چنینی به شدت برخورد کنند زیرا این امر را خانمان سوز و ازبین برنده ریشه دین دانست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن