تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813298196




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تولید سوخت نانو امولسیون برای کاهش آلاینده‌های زیست محیطی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: تولید سوخت نانو امولسیون برای کاهش آلاینده‌های زیست محیطی
تولیدکننده سوخت‌های نانو امولسیون با اشاره به اینکه ایران نخستین کشوری است که این سوخت را به روش CVR در دنیا به ثبت رسانیده است گفت: این سوخت در جهت کاهش مصرف سوخت‌های فسیلی و آلاینده‌های زیست محیطی کاربرد دارد.

تولید سوخت نانو امولسیون برای کاهش آلاینده‌های زیست محیطی
به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، خداوردیان در همایش معرفی سوخت‌های نانو امولسیونی گفت: این سوخت‌ راهکار جدید در جهت کاهش مصرف سوخت‌های فسیلی و آلاینده‌های زیست محیطی مورد استفاده قرار میگیرد.


وی از تولید سوخت بیودیزل در کشور خبر داد و گفت: هم اکنون این سوخت در اصفهان روزانه به میزان 5 تن تولید می‌شود و در نظر داریم که بزرگ‌ترین خط تولید آن را در قشم راه‌اندازی کنیم.


مدیرعامل شرکت مهندسی صدر تأکید کرد: این شرکت در نظر دارد به عنوان یک هلدینگ تخصصی دانش فنی این سوخت را تجاری‌سازی کند.


وی ادامه داد: تولید سوخت نانو امولسیون ظرف شش ماه آینده به نتایج نهایی می‌رسد سوخت امولسیون ترکیبی از آب و گازوئیل است که در بیشتر در کشترانی‌ها، نیروگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد که این سوخت در طی دو سال به نتیجه رسیده است.


خداوردیان تأکید کرد: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان تسهیلات ارزان قیمت در سقف 2 میلیارد تومان ارائه می‌دهد تا بتواند از شرکت‌های دانش بنیان حمایت گسترده‌ای داشته باشد در حال حاضر استارت استفاده از این سوخت در کشور زده شده است که تا بتواند مصرف سوخت را بین 5 درصد در سوخت‌های فسیلی و 80 درصد در آلاینده‌های زیست محیطی کاهش دهد.


وی خاطرنشان کرد: ایران برای اولین بار روش CVR توانسته بیودیزیل (گازوئیل و مازوت) را تبدیل به سوخت‌های زیست محیطی پاک نماید.


انتهای پیام/








۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن