تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بى گمان شيعيان ما دل هايشان از هر خيانت، كينه،وفريبكارى پاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820378978




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چهارمحال و بختیاری شباهت بزرگی به اردوبام های جهان دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: چهارمحال و بختیاری شباهت بزرگی به اردوبام های جهان دارد خبرگزاری پانا:مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری در آیین تجلیل از قهرمانان ورزشی شهرکرد گفت:چهارمحال و بختیاری شباهت بزرگی به اردوبام های جهان دارد.
۱۳۹۴ دوشنبه ۱۹ مرداد ساعت 12:22

به گزارش خبرنگار پانا،به گزارش خبرنگار پانا:بابیان اینکه این تقدیر و سپاس از قهرمانان و ورزشکاران موجبات دلگرمی و بلند همتی آنان را فراهم میکند و سهم مهمی در پیشرفت‌های آینده آنان خواهد داشت، گفت: چهارمحال و بختیاری ورزشکاران شایسته‌ای دارد که باید با تشویق و توجه اعتماد به نفسشان را برای حضور در عرصه‌های جهانی تقویت کنیم.
عبد الرحمن قاسمی گفت: از نظر آب و هوایی چهارمحال وبختیاری شباهت های بزرگی به اردو بام های جهان دارد و این استان به لحاظ شرایط آب و هوایی و شرایط ارتفاع از سطح دریا،توان تبدیل شدن به اردوبام کشور را دارد.
 مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: اقلیم آب و هوایی و ارتفاع دو هزار متری از سطح دریا باعث شده این منطقه از ایران به عنوان یکی از مهمترین مناطق تمرینات هوازی برای ورزشکاران مطرح باشد.
 به گفته وی،ورزشکاران این استان در رشته های مختلف از جمله بسکتبال،دوومیدانی ،ووشو ،ورزشهای رزمی ،والیبال نشسته ، دوچرخه سواری و سایر رشته ها موفق به پوشیدن پیراهن تیم های ملی شده اند و این نشان از ظرفیت بالایی ورزشی این استان است. وی گفت: کمپ اردو های تیم ملی رفتینگ و آب های خروشان در این استان راه اندازی شده و خانه ووشو نیز برای استعدادیابی این رشته ایجاد شده است. مدیر کل ورزش و جوانان همچنین خاطرنشان کرد: فدراسیون بسکتبال نیز شهرکرد را به عنوان یکی از دو شهر مستعد بسکتبال ایران معرفی کرده است.
قاسمی در ادامه به ارائه گزارشی از عملکرد این اداره پرداخت و تصریح کرد: چهارمحال و بختیاری با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی از بهترین کمپ‌های قایقرانی، ووشو و وزنه‌برداری برخوردار است به طوری که در ماه اخیر از طرف فدراسیون سه گانه به عنوان نخستین پایگاه قهرمانی کشور در این زمینه معرفی شدیم.
وی از برگزاری یادواره شهدای ورزشکار استان در مهرماه جاری خبرداد و افزود: ما مدیران و مسئولان هیئت‌‌های ورزشی در ستاد کنگره شهدا هم قسم شده‌ایم تا نام و یاد شهدا را به پاس داشت ارزش‌هایشان زنده نگهداریم.
قاسمی در پایان از برگزاری برنامه پیاده‌روی عمومی و پخش زنده از شبکه سه سیما در بروجن طی هفته بعد خبرداد.
گفتنی است در این آیین760 مدال آور شهرستان شهرکرد در قالب 22 هیئت ورزشی با کسب 27 مقام آسیایی و بین‌المللی تجلیل شدند. سجاد مرادی در دوی 100متر، روح الله عسگری در دوی 400متر و محمد ارزنده در پرش طول و بهنام یخچالی در بسکتبال از قهرمانان نامی کشور بودند.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن