تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بپرهيز از كارى كه موجب عذرخواهى می ‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821180070




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انهدام 8 باند قاچاق افاغنه در جیرفت


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
دستگیری انهدام 8 باند قاچاق افاغنه در جیرفت

به همت نیروی انتظامی؛
انهدام 8 باند قاچاق افاغنه در جیرفت
از ابتدای سال جاری تا کنون 8 باند قاچاق افاغنه در جیرفت منهدم و اعضای آن تحویل مراجع قضایی شد.



به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از ایرنا، فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون هشت باند قاچاق افاغنه در شهرستان جیرفت متلاشی و اعضای آنها به مراجع قضایی تحویل شده اند.   سرهنگ مهریار سعیدی روز یکشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان جیرفت افزود: بیشتر افاغنه از سمت شمال استان وارد شهرستان جیرفت می شوند.
وی بیان کرد: در چهار ماه نخست امسال 956 نفر از افاغنه غیر مجاز دستگیر و تحویل اردوگاه مرکز نگهداری افاغنه در مرکز استان شده اند.   وی گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون 71 نفر از افرادی که در زمینه قاچاق افاغنه فعالیت داشتند نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شهرستان شده اند.
فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت تاکید کرد: قاچاق افاغنه خلاف قانون بوده و درآمدی که از این راه بدست می آید نامشروع است.
سعیدی با اشاره به کنترل شدید مرزها با همکاری مشترک سپاه، بسیج و نیروی انتظامی تصریح کرد: چهار ماه ابتدای سالجاری در زمینه کشفیات مواد مخدر در شهرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل 16 درصد کاهش داشته ایم که نشان از کنترل شدید مرزهاست.
وی با اشاره به نصب 32 پایه دوربین کنترل نظارت در شهر جیرفت گفت: با همکاری فرماندار جیرفت منابع مورد نیاز برای نصب دوربین ها در نظر گرفته شده و در آینده نزدیک دوربین ها توسط پیمانکار و با نظارت نیروی انتظامی نصب می شوند.
فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت افزود: شماره 128 پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مردم است و در صورت مشاهده هر گونه خرید و فروش مواد مخدر شهروندان می توانند موضوع را با پلیس در میان بگذارند.
وی گفت: رسانه ها نقش موثر و حساسی در جامعه دارند و سنگرداران عرصه خبر هستند. در پایان این نشست با اهدای لوح سپاس از تلاش خبرنگاران شهرستان جیرفت تجلیل شد.   2009



۱۹/۰۵/۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن