تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى‏رود، همچنان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819573926




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمريکايي ها بازي دوگانه اي را درمنطقه پيش گرفته اند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ مرداد ۱۳۹۴ (۱۱:۵۸ق.ظ)
کارشناس مسائل خاورميانه: آمريکايي ها بازي دوگانه اي را درمنطقه پيش گرفته اند موج - يک کارشناس مسائل خاورميانه، فروش و سرازير کردن تسليحات به کشورهاي عربي را حاکي از رفتار دو گانه آمريکا در قبال مسائل منطقه اي دانست.
حسن هاني زاده در خصوص سرازير شدن تسليحات نظامي به عربستان و برخي از کشورهاي عربي خليج فارس توسط آمريکا به خبرنگار موج گفت: آمريکا تابع شرکت هاي بزرگ تسليحاتي و لابي صهيونيسم است و سعي دارد از فعاليت هاي هسته اي ايران بزرگنمايي و ايران هراسي را تشديد کند.
وي افزود: آن ها تلاش مي کنند تا بتوانند به مسابقه تسليحاتي در منطقه ادامه دهند. بنابراين بازي دوگانه اي در پيش مي گيرند و اين درحالي است که نگران تحرکات تروريستي در منطقه نيز هستند.
اين کارشناس مسائل خاورميانه در ادامه گفت: عربستان در حالي خواستار تجهيز بيشتر است که به شدت از امضاي توافق هسته اي بيمناک شده و به نظر مي رسد اين کشور به همراه ترکيه و قطر پس از توافق هسته اي به انزوا بروند و در سطح منطقه اي نيز جايگاه خود را از دست بدهند.
گفتني است، وزارت دفاع امريکا چند روز پيش اعلام کرد: تاييديه وزارت خارجه اين کشور را براي فروش موشک‌هاي پاتريوت به ارزش 5.4 ميليارد دلار به عربستان سعودي دريافت کرده است. آژانس همکاري امنيتي دفاعي امريکا نيز طي بيانيه‌اي اعلام کرده: اين پيشنهاد فروش، انبار موشک‌هاي پاتريوت عربستان را به روز و تجهيز مي کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن