تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كاغذى را كه روى آن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم نوشته شده است از روى زمين برد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801701476




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اصلاحات پيشنهادي حيدر العبادي با استقبال مردم عراق روبرو شده است |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: اصلاحات پيشنهادي حيدر العبادي با استقبال مردم عراق روبرو شده است
حاجی علی ابو زینب، یکی ساکنان بغداد نیز در این باره اظهار داشت این، تصمیم خوبی است و خواسته مردم این است که از این قبیل تصمیمات بیشتر اتخاذ شود. این، اقدامی شجاعانه است و می توان آن را پیشرفت تلقی کرد. اما هنوز باید کارهای زیاد دیگر صورت گیرد.
کد خبر: ۵۲۳۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۳:۲۵ - 10 August 2015


مردم عراق از اصلاحات پیشنهادی حیدرالعبادی استقبال کردند.

به گزارش شبکه تلویزیونی فرانس بیست و چهار؛ حیدر العبادی، نخست وزیر عراق امروز به منظور بهبود خدمت‌رسانی به مردم اصلاحات مهمی را پیشنهاد داد که براساس آن، پستهای مهمی از جمله معاونان رئیس جمهور و نخست وزیر حذف می شوند.

از دیگر اصلاحات مدنظر العبادی حذف سهمیه احزاب و فرقه ها و ایجاد سازوکار جدیدی برای انتصاب مسئولان است تا از این طریق امکان فعالیت افراد شایسته و با تجربه فراهم شود.

در پایان باید به طرح کاهش تعداد محافظان مقامات رسمی اشاره کرد. برخی از مسئولان عراقی تعداد محافظانی کمتر از آنچه مجاز است، استخدام می کنند تا از این طریق، اختلاف در پرداخت حقوق را به جیب بزنند. این تدابیر با استقبال مردم عراق روبرو شده است.

حسین کامل در این باره گفت: تصمیمات نخست وزیر تصمیماتی خوب و شجاعانه است و حرکت در مسیر درست به شمار می‌رود.

حاجی علی ابو زینب، یکی ساکنان بغداد نیز در این باره اظهار داشت این، تصمیم خوبی است و خواسته مردم این است که از این قبیل تصمیمات بیشتر اتخاذ شود. این، اقدامی شجاعانه است و می توان آن را پیشرفت تلقی کرد. اما هنوز باید کارهای زیاد دیگر صورت گیرد.

فرانس بیست و چهار در پایان افزود: مردم عراق از هفته ها قبل با برپایی تظاهرات خواستار بهبود خدمت‌رسانی شده اند. مردم می گویند علت این وضع فساد و بی لیاقتی سیاستمداران این کشور است.

آیت الله علی سیستانی، مرجع اصلی شیعیان عراق نیز روز جمعه خواستار مقابله با فساد شد.
اکنون باید اصلاحات پیشنهادی حیدر العبادی که برخی از آنها به اصلاح قانون اساسی نیاز دارد، اجرایی شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن