تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):خردمند به کسى که از او نصیحت مى خواهد، خیانت نمى کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814906515




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون اداره‌کل اوقاف خراسان رضوی: از رسانه‌های فعال در عرصه انتقال اخبار وقف است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون اداره‌کل اوقاف خراسان رضوی:
خبرگزاری فارس از رسانه‌های فعال در عرصه انتقال اخبار وقف است
معاون بهره‌وری اقتصادی اداره‌کل اوقاف خراسان رضوی گفت: خبرگزاری فارس از رسانه‌های فعال در عرصه انتقال اخبار و به‌ویژه موضوعات وقف است و این رسانه اخبار را دقیق و با وسواس خاصی مخابره می‌کند.

خبرگزاری فارس: خبرگزاری فارس از رسانه‌های فعال در عرصه انتقال اخبار وقف است



حجت‌‌الاسلام محمد احمدزاده معاون بهره‌وری اقتصادی اداره‌کل اوقاف خراسان رضوی و مسعود صباغیان معاون توسعه و پشتیبانی اوقاف خراسان رضوی ظهر امروز از دفتر خبرگزاری فارس خراسان رضوی بازدید کردند. حجت‌الاسلام احمدزاده در این بازدید اظهار کرد: خبرگزاری فارس یکی از رسانه‌های فعال در عرصه انتقال اخبار و به‌ویژه موضوعات وقف است و همچنین با توجه به اینکه سال‌هاست با مجموعه خبرگزاری فارس آشنایی دارم معتقد هستم این رسانه اخبار را دقیق و با وسواس خاصی مخابره می‌کند.

معاون بهره‌وری اقتصادی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی افزود: حوزه وقف با توجه به اینکه با زندگی اجتماعی مردم درآمیخته است، نیاز احساس می‌شود که در حوزه وقف مردم اطلاعات لازم را داشته باشند.

وی بیان کرد: رسانه حلقه وصل بین مردم و مسئولان است با این نگرش در کمال بی طرفی بارها دیده‌ایم خبرگزاری فارس خیلی سعی کرده است بدون حاشیه اخبار را به بدنه اجتماع منتقل کند و در این وظیفه مهم هم موفق بوده است.

وی با اشاره به آمار وقف صورت گرفته امسال در استان خراسان رضوی، اعلام کرد: طبق آماری که وجود دارد از ابتدای سال 138 وقف جدید صورت گرفته است که 28 مورد از آن مربوط به شهر مشهد مقدس است ضمن اینکه شهر مشهد مقدس منشأ حوزه وقف در کشور تلقی می‌شود و خوشبختانه آثار آن هم مشاهده می‌شود.

احمدزاده تصریح کرد: در حال حاضر خط قرمز سازمان اوقاف و امور خیریه این است که حتما موضوعات وقف را گسترش بدهد و در بحث‌های سیاسی خود را درگیر نکند لذا بهترین راه برای ترویج وقف این است که فرهنگ پرداختن به مقوله وقف در جامعه نهادینه شود.

معاون بهره‌وری اقتصادی اداره‌کل اوقاف استان خراسان رضوی با تاکید بر اینکه اگر زمین‌های وقفی از بدنه کشور حذف شود تبعات سنگینی دارد، یادآور شد: با این نگرش دولت نمی‌تواند جایگزینی برای زمین‌های وقفی اعم از مدارس و بیمارستان‌های وقفی پیدا کند چرا که آنها موقوفه است و بسیاری از مشکلات اجتماعی با وقف رفع می‌شود. انتهای پیام/3138/ر30

94/05/18 - 15:51





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن