تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816656730




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختلاس هاي چند ميلياردي مغاير با وصيت نامه هاي شهداست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ مرداد ۱۳۹۴ (۱۳:۳۷ب.ظ)
مشاور وزير کشور در امور ايثارگران: اختلاس هاي چند ميلياردي مغاير با وصيت نامه هاي شهداست موج - کرمانشاه - مشاور وزير کشور در امور ايثارگران گفت: شهدا به حق الناس توجه ويژه داشتند و اگر به فرهنگ ايثار و شهادت توجه مي شد اين اختلاس هاي چند ميلياردي رخ نمي داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج کرمانشاه؛ غلامرضا ياوند عباسي اختلاس هاي چند ميلياردي را مغاير با وصيت نامه هاي شهدا و فرهنگ ايثار و شهادت عنوان کرد.
وي در ابتداي سخنان خود با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه ايثارگران توسط دولت تدبير و اميد اظهار داشت: ابلاغ قانون خدمات جامع ايثارگري و ابلاغ سند راهبردي خدمات رساني به رزمندگان از اقدامات مهم اين دولت در حوزه ايثارگران است.
ياوند عباسي با بيان اين که شوراي عالي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در کشور به رياست رئيس جمهور و در استان ها به رياست استانداران برگزار مي شود، گفت: برنامه ريزي و جهت دهي براي غنا بخشيدن به برنامه هاي مربوط به ايثارگران در اين شورا مورد بررسي قرار مي گيرد.
وي در ادامه به ميانگين سن شهدا در جنگ تحميلي اشاره کرد و با بيان اين که 80 درصد شهدا زير 30 سال سن داشتند، افزود: ميانگين سن شهيدان در طول 8 سال دفاع مقدس زير 30 سال و بين 17 تا 23 سال بود و اين موضوع بيانگر اداره جنگ به دست جوانان مي باشد لذا بايد به جوانان حال حاضر کشور بگوييم که شما صاحب اين مملکت هستيد چون جوانان هم سن شما جنگ را اداره کردند و به پيش بردند.
مشاور وزير کشور در امور ايثارگران با بيان اين که بايد به جوانان باور و اعتماد داشته باشيم، تصريح کرد: جوانان کشور به خوبي نشان دادند که با جديت به دنبال ارزش هاي انقلاب و نظام هستند، لذا جوانان کشور را بايد باور داشته باشيم و عرصه را براي حضور آنان در بخش هاي مختلف فراهم سازيم.
وي در ادامه با بيان اين که شهدا به حق الناس توجه ويژه داشتند، گفت: اگر به فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه توجه مي شد به هيچ عنوان اين اختلاس هاي چند ميلياردي رخ نمي داد؛ زيرا اين اختلاس ها به معناي عدم توجه به فرهنگ ايثار و شهادت و وصيت نامه هاي شهدا است.
وي خاطرنشان ساخت: فرهنگ ايثار و شهادت براي همه ارکان جامعه کاربرد دارد، لذا بايد ذائقه و نگاه اين فرهنگ را تغيير دهيم و اين فرهنگ را تنها مختص به دوران دفاع مقدس ندانيم.
مشاور وزير کشور در امور ايثارگران تصريح کرد: اگر نگاه به فرهنگ ايثار و شهادت را تغيير دهيم و آن را براي تمام ارکان جامعه گسترش دهيم کاري بزرگ انجام داده ايم و اين فرهنگ در بسياري از موضوعات مانند کاهش طلاق به منظور توجه به ايثار و گذشت در زندگي و همچنين اهدا اعضاي بدن و گذشت در مسائل ترافيکي و بسياري از امور ديگر کاربرد و کارايي دارد.
وي مدرسه سازي، بيمارستان سازي و تامين جهيزيه براي جوانان و اين قبيل کارها را در راستاي فرهنگ ايثارگري عنوان کرد و بيان داشت: قله ايثار را شهادت و جانبازي در مسير ارزش ها و آرمان ها مي دانيم و ديگر مسائل در دامنه فرهنگ ايثار قرار دارند.
وي ادامه داد: فرهنگ غالب در دوران دفاع مقدس فرهنگ سرور و حماسه بود، لذا بايد فرهنگ سرور را بر فرهنگ سوگ غلبه نماييم.
ياوند عباسي در پايان گفت: در هر استاني با توجه به ظرفيت هاي خود مي توانيم فرهنگ ايثار را گسترش دهيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن