تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821145362




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اتهام اختلاس در روزنامه رسمی شهرداری مشهد در شورای شهر


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


اتهام اختلاس در روزنامه رسمی شهرداری مشهد در شورای شهر استان‌ها > خراسان رضوی - در آخرین جلسه علنی شورای شهر مشهد بحث اختلاس در روزنامه شهرآرا ارگان شهرداری مشهد، مطرح شد که با واکنش مدیر مسئول این روزنامه همراه بود.

به گزارش «خبرآنلاین» از خراسان رضوی؛ در هفتاد و هشتمین جلسه علنی شورای شهر مشهد که در تالار شورا برگزار شد بحث موضوع بدهی شهرداری به روزنامه وابسته به این نهاد یعنی شهرداری مطرح شد.
در این جلسه عبدالکریم جوادی، رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر مشهد بیان داشت: در شهر تهران روزنامه همشهری که وابسته به شهرداری تهران است به شهرداری تسهیلات ارائه می‌کند روزنامه شهرآرا نیز باید از ظرفیت‌های خود در استان استفاده کند.
وی تصریح کرد: در پایان سال گذشته در بخش آگهی‌های روزنامه شهرآرا اختلاسی صورت گرفت و حال سوال من این است که آن پولها به خزانه شهرآرا برگشته یا خیر؟
در ادامه حجت‌الاسلام محسن هاشمی بذرگری در جلسه علنی شورای شهر مشهد، اظهار کرد: من نمی‌دانم این اختلاس در کجا ثابت شده که امروز در جلسه علنی شورای شهر مشهد مطرح می‌شود.
وی اضافه کرد: در طی 5 سال قراردادی با یک پیمانکار برای آگهی‌ها وجود داشته که بعد از قرارداد آن دیگر قراردادی تنظیم نشده زیرا پیمانکار در سال پنجم تنها 270 میلیون تومان به روزنامه پرداخت کرد و در حال حاضر برنامه گسترده‌ای درارتباط با افزایش این رقم داریم.
مدیر مسئول روزنامه شهرآرا گفت: در سال 93 باید فردی که چک‌ها را نقد می‌کرد با مشکل مواجه شدیم که فرد دستگیر شده و در زندان به سر می‌برد که البته چک و سفته از این فرد در روزنامه وجود دارد.



یکشنبه 18 مرداد 1394 - 11:15:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن