تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نجات و رستگارى در سه چيز است: پايبندى به حق، دورى از باطل و سوار شدن بر مركب جدّيت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805697982




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای اقتصادمقاومتی در کرمان/ از میراث فرهنگی به خوبی استفاده نکردیم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: اجرای اقتصادمقاومتی در کرمان/ از میراث فرهنگی به خوبی استفاده نکردیم
کارگروه بم، زلزله، میراث جهانی با حضورفرماندار بم، استاندار وقت کرمان در زمان زلزله بم و برخی اساتید و کارشناسان در این خصوص برگزار شد.


به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در همین راستا، اشک فرماندار بم در این خصوص اظهار داشت: موضوع این سمینار بم، زلزله، میراث جهانی بود و بعد از زلزله بم این شهر به عنوان میراث جهانی دریونسکو ثبت شد.
 
وی افزود: بازسازی هایی در بم انجام شد و ارگ بم نیز تا 20 درصد پیش روی داشته است که هدف از برگزاری این سمینار جلب توجه مسئولین و بمی‌های مقیم مرکز بود زیرا بم پس از گذشت این چند سال هنوز نیازهای اساسی دارد ازجمله نیاز های روحی، مالی و... با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر "اینکه ویژگی‌های بم را نباید فراموش کرد" باید به بم توجه بیشتری صورت گیرد.

در ادامه این مراسم کریمی استاندار وقت کرمان در زمان زلزله بم در این خصوص گفت: هنگام بازسازی زلزله بم، قضاوت همه به گونه ای بود که خوب عمل کردیم و از نظر من باید قضاوت را متناسب با شرایط انجام داد و واقعیت این است که با حجم مشکلات سازمان مدیریت بحران علی رغم آمادگی عملکرد قابل قبولی داشت اما به دنبال شایعاتی که ایجاد شده توقعات از این سازمان بالا رفته بود.

وی افزود: دنیا در این ماجرا از نظر احساسی  کمک بسیاری کرد اما می توانست از همه‌ی جهات بیش از این به کمک مردم حادثه دیده بم بیایند چون کمک های جهانی یک درصد سرمایه تخصیص داده شده دولت نبود.

کریمی در ادامه تصریح کرد: متاسفانه ما نتوانستیم از این میراث به خوبی استفاده کنیم اما امروز با توجه به روابط بین المللی پتانسیل استفاده بیشتر از این سرمایه ملی را داریم.

وی در ادامه تصریح کرد: سازمان مدیریت بحران باید از هر جهت آماده باشد و آموزش های لازم صورت گیرد و با توجه به اقدامات خوب انجام شده هنوز جای کار بسیاری دارد.

استاندار وقت کرمان در پایان تصریح کرد: در بم چند کار ویژه صورت گرفت از جمله تقسیم بندی سه مرحله ای کار امداد و اسکان اضطراری، تقسیم هر مرحله به مراحل دیگر و تدوین دستورالعمل‌ها که امیدواریم با این اقدامات از مشکلات حوادث بعدی جلوگیری شود.

همچنین در ادامه این مراسم، سلطانی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این خصوص اظهار داشت: بنیاد مسکن بم با همکاری مردم سعی در زنده نگه کردن هنر مردم را ایجاد می کند، استان ما از جمله اولین استان‌هایی است که اقتصاد در آن اجرایی شده است.

حضور چهره های فرهنگی و دینی در کرمان

دومین روز از جشنواره فرهنگی اقتصادی کرمان شب گذشته با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی، رزم حسینی استاندار کرمان و سایر کارشناسان ومسئولیت ذیربط و جمعی از مردم کرمان برگزار شد.

علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این جشنواره در خصوص کرمان اظهار داشت: مردم کرمان خونگرم و مهمان‌دوست هستند.

وی افزود: کرمان، استانی است که باید آن را مهد فرهنگ وتمدن نامید زیرا سابقه تمدنی این استان خصوصا برخی شهرها ازجمله جیرفت نشان دهنده این است که این استان چه سابقه طولانی در فرهنگ و تمدن ایران دارد واز نظر سرمایه انسانی به خصوص درحوزه فرهنگی و شعر و هنر چه در گذشته چه در حال، ستاره های درخشانی دارد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: شخصیت های برجسته ای از استان کرمان برخواسته اند که بسیاری از آنها دستی در هنر و شعر داشته اند و برخی نیز از جکله آیت الله رفسنجانی و باهنر نیز از جمله چهر های دینی ما هستند.

در ادامه این مراسم رزم حسینی استاندار کرمان نیز در این خصوص گفت: جشواره فرهنگی، اقتصادی کرمان که یک هفته فعالیت دارد از آنجایی که فرهنگ واقتصاد ناگسستنی است وبه دلیل شناخت بیشتر کرمان، این جشنواره به این نام نامگذاری شد.

وی افزود: در این جشنواره بیش از 200شرکت در مساحت 7هزار متر مربع فعالیت دارند و خوشبختانه در دوره زمانی این اتفاق رخ داده که سرمایه‌گذاران بین المللی در کشور حضور دارند که این نشان از آینده ای روشن برای کرمان که اولین شهر اجرایی اقتصاد مقاومتی است.

انتهای پیام/







۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن