تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد ميهمانش را گرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804014900




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اتصال بانک حکمت ايرانيان به سوئيفت و برقراري روابط کارگزاي با سه کشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ مرداد ۱۳۹۴ (۱۱:۳ق.ظ)
مدير عامل بانک حکمت ايرانيان خبر داد: اتصال بانک حکمت ايرانيان به سوئيفت و برقراري روابط کارگزاي با سه کشور موج - مدير عامل بانک حکمت ايرانيان از راه اندازي سوئيفت در ارديبهشت سال جاري و اتصال به سامانه‌هاي آن خبر داد و گفت: اين بانک با کشورهاي ترکيه، هندوستان و چين روابط کارگزاري برقرار کرده است.
به گزارش خبرگزاري موج، عباس عسکرزاده در نشستي خبري با بيان اين که، بانک حکمت ايرانيان چهار سال پيش راه اندازي شده است، افزود: در اين مدت سامانه‌هاي اصلي و پايه‌هاي اين بانک کامل شده به نحوي که زنجيره سيستم بانکي در اين بانک کامل شده است.
وي با اشاره به تحريم نظام بانکي و بانک مرکزي و همچنين محدوديت داد و ستدهاي بين المللي در سال‌هاي گذشته، اظهار داشت: بانک حکمت ايرانيان با و جود اين تحريم‌ها توانست در پايان سال 93 مجوز پيوستن به سوئيفت جهاني را دريافت کند.
مدير عامل بانک حکمت ايرانيان ادامه داد: برهمين اساس اين بانک در ارديبهشت سال جاري نيز به سامانه‌هاي سوئيفت متصل و با کشورهاي ترکيه، هندوستان و چين روابط کارگزاري برقرار کرد تا بتوانيم در حوزه صادرات و واردات نقش بهتري ايفا کنيم.
عسکرزاده با اشاره به انعقاد تفاهم نامه ميان بانک حکمت ايرانيان و صندوق ضمانت صادرات، اظهار داشت: همچنين اين بانک به سامانه وام ازدواج بانک مرکزي متصل شده و اقداماتي را در حوزه توليد، پشتيباني و همچنين اقتصاد مقاومتي انجام داده است.
وي درباره اقدامات بانک در دوره پساتحريم نيز گفت: اين بانک هدف گذاري‌هايي را در خصوص بهره گيري از فاينانس انجام داده زيرا دستيابي به رشد اقتصادي منوط به دستيابي به منابع است.
به گفته عسکرزاده، قرار است اين بانک در حوزه بانکداري بين المللي در بخش اسناد، ضمانتنامه ها و فاينانس تا پايان سال جاري اقداماتي را انجام دهد.
وي با تاکيد بر اين که در دوران پساتحريم نبايد شتابزده عمل کنيم، تصريح کرد: بايد مراقب باشيم تا در اين دوره قراردادهايي منعقد نشود در حالي که شرايط بهتري وجود دارد.
مدير عامل بانک حکمت ايرانيان همچنين از راه اندازي سامانه اي براي رفع ضعف اطلاعاتي و بهبود کسب و کار در ماه‌هاي آينده خبر داد و گفت: اين سامانه مي‌تواند روابط توليدکننده، واردکننده و نمايندگي‌ها را احصا کند.
وي، ايجاد نظم در سيستم‌هاي مالي و پاسخگويي به مخاطب را از ديگر برنامه‌هاي اين بانک اعلام کرد و گفت: سود پرداختي اين بانک نسبت به سپرده‌ها در چهار سال گذشته بيشتر بوده است.
عسکرزاده، معوقات اين بانک را نزديک به دو درصد اعلام کرد و اظهار داشت: اين در حالي است که ميانگين معوقات بانکي کشور 15.4 درصد است.
به گفته مدير عامل بانک حکمت ايرانيان، مانده منابع اين بانک 18 هزار ميليارد تومان و مصارف پس از کسر سپرده قانوني رعايت 70 درصد است که اجرايي شده است.
وي، همچنين از درخواست يکي از بانک‌هاي چيني براي همکاري در يکي از طرح‌ها با بانک حکمت ايرانيان خبر داد و گفت: اين بانک خواستار همکاري فاينانس، مشارکت، ايجاد، بهره برداري و سودآوري آتي است.
به گفته عسکرزاده، همچنين برخي از شرکت‌هاي دولتي و شبه دولتي در حوزه حاشيه خليج فارس درخواست‌هايي را براي همکاري به اين بانک ارائه کرده‌اند.
وي از دريافت مجوز راه اندازي بيمه از بيمه مرکزي و راه اندازي صرافي توسط اين بانک خبر داد و اظهار داشت: بر همين اساس اين بانک خدمات ارزي و بين المللي نيز ارائه مي‌دهد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن