تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 14 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814009275




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صادرات ۱۵ هزار تن مرغ و ۲۱ هزار تن تخم‌مرغ


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: صادرات ۱۵ هزار تن مرغ و ۲۱ هزار تن تخم‌مرغ
معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه سال گذشته حدود ۱۵۰ هزار تن مرغ و تخم‌مرغ صادر شد، گفت: امسال تا کنون 15 هزار و 600 تن مرغ و ۲۱ هزار تن تخم‌مرغ صادر شده است.
به گزارش «جوان»، حسن رکنی معاون وزیر جهاد کشاورزی در نشست خبری در پاسخ به سؤالي مبنی بر اینکه برای کاهش هزینه تولید شیر چه باید کرد و چرا ما دائماً به فکر افزایش قیمت هستیم، در حالی که باید بخشی از کاهش قیمت در بخش تولید صورت گیرد، گفت: ما به  دنبال استمرار شرایط نیستیم، هر کاری فراز و فرود دارد و به دنبال عبور از این مرحله هستیم.
وی افزود: به خاطر شرایط و میزان بارندگی، تأمین علوفه نسبت به برخی کشورها برای ما سخت‌‌تر و هزینه‌برتر است. رکنی تصریح کرد: برخی از هزینه‌ها مثل هزینه کارگر که سالانه بین 10 تا 15 درصد هزینه‌های تولید را تشکیل می‌دهد خارج از حوزه تولید است و از بخش‌های دیگر تحمیل می شود.
وی افزود: اصلاح‌نژاد و بهینه کردن تولید از برنامه‌های ما برای کاهش قیمت تمام شده شیر و محصولات لبنی است ولی این فرایند زمانبر است. معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد در ادامه اظهار داشت: سال گذشته در زمینه صادرات مرغ و تخم‌مرغ حدود 150 هزار تن صادرات صورت گرفت و در سه ماه اول امسال حدود 15 هزار و 600 تن مرغ و 21 هزار تن تخم‌مرغ صادر شد. وی افزود: در سال 92 صادرات شیر حدود 550 هزارتن و سال 93، 650 هزار تن بود و برنامه ما برای سال جاری افزایش صادرات این محصول است.
رکنی تصریح کرد: در سال 92 حدود 4 هزار تن عسل و در سال 93، این رقم به 5 هزار و 37 تن رسید و امیدواریم امسال رکورد سال 93 را بشکنیم. معاون وزیر جهاد کشاورزی بیان داشت: در سال 93 حدود 40 تن گوشت قرمز به عربستان صادر شد و ما به دنبال تأمین نیاز حجاج ایرانی از طریق صادرات به این کشور هستیم. وی بیان داشت: سال 93، حدود 20‌هزار رأس دام پروار شده سنگین و در سال جاری تا کنون 9 هزار و 200 رأس از این نوع دام صادر شده است. وی تصریح کرد: در سال 93، تولید گوشت قرمز کشور حدود 785 هزار تن بوده و پیش‌بینی ما از تولید گوشت قرمز در سال جاری حدود 801 هزار تن است. رکنی تصریح کرد: در سال 93، حدود 8 میلیون و 800 هزار تن شیر تولید شد و پیش‌بینی می‌کنیم در سال جاری حدود 9 میلیون و 100 هزار تن شیر تولید شود.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 223]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن