تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى‏ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى‏ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814699169




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرین اخبار از محدو‌دترین حصار‌کشی باغات شهریار تا سرقت تجهیزات کشاورزی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: آخرین اخبار از محدو‌دترین حصار‌کشی باغات شهریار تا سرقت تجهیزات کشاورزی
معاون برنامه ریزی فرمانداری شهریار گفت: فعالان کشاورزی این شهرستان به دلیل محدودیت‌هایی که در حصار‌کشی ها از لحاظ قانونی روبرو هستند، همواره با دغد‌غهٌ سرقت تجهیزات آبی و کشاورزی خویش از سوی سارقان مواجهند.
کریم تبا‌رکی، معاون برنامه ریزی فرمانداری شهریار در گفتگو با خبرنگار‌  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ،با اشاره به لزوم اتخاذ ساز و کار مناسبی برای ارتقاء سطح امنیت باغات در این شهرستان اظهار کرد:فعالان کشاورزی و با‌غداری در این منطقه به دلیل محدودیت ‌هایی که در حصار کشی باغات خویش از لحاظ قانونی مواجهند همواره با دغدغه سرقت تجهیزات زراعی و آبی خود از سوی سارقان دست و پنجه نرم می کنند.
وی افزود: بطور طبیعی سرقت ادوات کشاورزی و‌سیستم آبیاری پیشرفته کشاورزان از سوی سارقان ،میل ور‌غبت فعالان زراعی در این شهرستان برای استمرار فعالیت ها در این عر‌صٌه حساس و اثر گذار در اقتصاد و خودکفایی را از بین می برد.
معاون برنامه ریزی فرمانداری شهریار عنوان کرد:توجیه نهادهای زیر‌بود برای تخریب دیوار‌کشی باغات ، نظارت وسر‌کشی های هرچه مطلوب تر برای مقابله با تغییر کاربری ها است اما می طلبد با اتخاذ ساز‌وکاری مناسب ، علاوه بر لحاظ کردن چارچوب‌هایی در جهت مقابله با ساخت وساز‌های غیر مجاز در باغات ، شرایط لازم برای تامین امنیت این اراضی نیز فراهم شود.


تبار‌کی افزود: به دلیل کوچک بودن بسیاری از اراضی کشاورزی شهریار و قولنامه ای بودن آن مالکان چنین زمین‌هایی امکان اخذ مجوزهای قانونی را برای حصار‌کشی ندارند.



معاون برنامه ریزی فرمانداری شهریار یادآو‌رشد:کشاورزان این شهرستان همواره با مشکلاتی همچون سر‌مازدگی،کم آبی و... مواجه هستند و امیدوارم با تنظیم و طراحی راه کاری اصولی ، حمایت از فعالان این عرصه افزایش و توانمندی کشاورزی شهریار همچنان حفظ شود.



انتهای پیام/







۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن