تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804494493




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یکی برای همه و همه برای یکی (تحلیل کنفرانس GC2015)


واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم: احتمالا طرفداران مایکروسافت هم قبول دارند که این کمپانی در چند سال اخیر عملکرد کاملا درخشانی در E3 نداشته است.اما چیزی که واضح است عملکرد فوق العاده ی همین کمپانی در E3 امسال بود که توانست با معرفی عناوینی چون Gears of War 4، Forza Motorsport 6 و Halo 5 Guardian دل طرفداران را باری دیگر به دست آورد.مایکروسافت در گیمزکام نیز عملکرد بسیار خوب و راضی کننده ای داشت. نمایشگاهی که در شهر کلن آلمان برگزار و کنفرانس با سخنرانی آقای اسپنسر شروع شد. اما در کنفرانس این کمپانی محبوب چه گذشت؟ با ما همراه باشید.اولین نمایش مایکروسافت جدیدترین بازی سم لیک و Rdemdy  مورد علاقه فیل اسپنسر یعنی Quantum Break بود. تریلر گیم پلی ای که از این بازی منتشر شد طبق انتظارات نوید یک شاهکار را می داد. رنگ پردازی و نور پردازی فوق العاده بازی در کنار یک گیم پلی چالش برانگیز با نوآوری های خاص خود همه چیز را برای تجربه  یک شوتر سوم شخص ناب آماده می کند. استدیو Remedy را همه با Max Payne و Alan Wake می شناسند. عنوانی که برای اولین بار مزه ی چیزی فراتر از شاهکار را به بازیکنان چشاند و رمدی و سم لیک می خواهند همین مزه را این بار در قالب نسل هشتم و با نامی دیگر به بازیکنان بچشانند.بدون شک Quantum Break (به اختصار QB)یکی از انحصاری های بززگ کنسول سبز مایکروسافت خواهد بود و همچون یک برگ برنده برای مایکروسافت و طرفدارانش شناخته خواهد شد. با اینکه هنوز این بازی منتشر نشده اما تا به اینجای کار با توجه به نمایش های آن احتمالا بتوانیم از پسوند شاهکار برای Quantum Break استفاده کنیم. پس از به پایان رسیدن نمایش تقریبا 4 دقیقه ای QB نوبت به آقای لیک شد تا در باره ی این عنوان صحبت کند. البته آقای سم لیک تنها نبود و پس از آن شاهد حضور بازیگر هالیوودی Shawn Ashmore روی صحنه بودیم که نقش Jack Joyce را در QB و سریال آن بر عهده دارد. در پایان نیز تاریخ انتشار این بازی عنوان شد. 5 آوریل 2016 می توانید این عنوان را روی Xbox One خود تجربه کنید  کنید.پس از شاهکار رمدی نوبت به آقای Dave Jones و Crackdown 3 رسید.

طبق توضیحات آقای جونز Crackdown 3 یک عنوان جهان باز بوده و از بخش Co op 4 نفره نیز برخوردار است. در این بازی شما می توانید هر کجا که می خواهید بروید و هر کاری که می خواهید انجام دهید. پس از توضیحات آقای جونز تریلری از گیم پلی این عنوان به نمایش در آمد. طبق اطلاعاتی که از تریلر می توان استخراج کرد، شما قادر خواهید بود در شهر به گشت و گذار و کاوش بپردازید، مسابقه انجام دهید، و از توانایی های ویژه ی خود استفاده کنید. اتفاقات بازی در شهر جدیدی رخ خواهند داد که پر از خلافکاران خطرناک است. ظاهرا عنوان Crackdown از تمام قابلیت های Xone پشتیبانی می کند. در Crackdown 3 شما یک گیم پلی کلاسیک و متفاوت را تجربه خواهید کرد. پس از David Jones و Crackdown نوبت به Hideki kamiya ژاپنی رسید تا روی صحنه حاضر و نمایشی که همه منتظرش بودند آغاز شود. کارگردان Scalebound اذعان داشت که این عنوان بزرگترین بازی ساخته شده توسط Platinum Games است. آقای کامیا مدعی بود که در این عنوان Action  RPG شما قادر خواهید بود در دنیای اسرار آمیز آن آزادانه به کاوش بپردازید. در تریلری که در این عنوان دیدیم همه چیز خوب بود. روی گرافیک بازی کار شده بود و Platinum Games توانسته بود محیط زیبای و صحنه هایی حماسی را در بازی پدید آورد.جدا از گرافیک بازی، گیم پلی را شاهد بودیم که احتمالا طرفداران تمام سبک ها از آن استقبال خواهند کرد. در این تریلر شاهد بودیم اژدهای همراه با بازیکن به او در مبارزات کمک خواهد کرد. استفاده از تیر و کمان نیز دیگر قابلیت موجود در بازی است. مبارزات تنها به شمشیر و تیر و کمان محدود نمی شوند. استفاده از ابزاری مین مانند را نیز در تریلر منتشر شده شاهد بودیم. سبک مبارزات بازی بیشتر به صورت Hack and Slash بوده و شما در طول گیم پلی بازی با اژدها ها و انسان ها مبارزه خواهید کرد. نمایش خیره کننده ی Scalebound حدود 5 دقیقه به طول انجامید. پس از آن مهندس ارشد پلتفرم های مایکروسافت یعنی آقای Mike Ybarra روی صحنه آمد و درباره ی قابلیت جدید Xone صحبت کرد.احتمالا شما هم بدتان نمی آید از در کنسول نسل 8 خود توانایی فیلم گرفتن را داشته باشید.قابلیت جدیدی به نام DVR در گیمزکام معرفی شد. این قابلیت به شما اجازه ی ضبط فیلم را می دهد.

این قابلیت هنگامی که شما در خانه نیستید هم به کارتان می آید چرا که می توانید به آن برنامه ی زمانی نیز بدهید. دیدن این فیلم های ضبط شده در ویندوز 10 ( تبلت، موبایل، پی سی ) هم قابل استریم خواهند بود. همچنین با دانلود این فیلم های ضبط شده روی دستگاه خود می توانید از تماشای آن در هواپیما، اتوبوس و لذت ببرید. دیگر قابلیتی که توسط آقای Ybarra معرفی شد کیبرد Xbox One بود. این کیبرد کار کاربرانی که از هدست و کینکت استفاده می کنند را آسان تر می کند. بدین ترتیب شما سریع تر و آسان تر می توانید با دوستان خود چت کنید. این کیبرد کوچک که Chat Pad هم نامیده می شود.برای ویندوز 10 هم قابل استفاده خواهد بود. همچنین Chat Pad قابل اتصال به دسته می باشد.نوامبر 2016 این کیبرد در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و شما می توانید همین الان آن را پیش خرید کنید. در E3 قول داده شده بود که بازی های Xbox360 را در آینده خواهید توانست روی کنسول نسل 8 خود نیز تجربه کنید.BackwardCompatibility یکی دیگر از قابلیت های معرفی شده در کنفرانس مایکروسافت بود که وعده ی مایکروسافت در E3 را عملی کرد. در واقع ماهانه تعدادی بازی برای کاربران طلایی Xbox 360 رایگان می شوند که قابل بازی روی XOne نیز خواهند بود. به عبارتی کاربران طلایی Xbox هر ماه بازی های بیشتری را به صورت رایگان در اختیار خواهند داشت. این قابلیت نوامبر امسال در اختیار تمامی کاربران قرار خواهد گرفت. طبق صحبت های آقای Chris Charla طی دوازده ماه آینده بیش از 150 بازی مستقل بر روی ID@XBOX در دسترس خواهند بود. در همین راستا عناوینی چون Thimbleweed Park و Worms نمایش داشتند. البته شاهد نمایش ها و عناوین دیگری نیز بودیم که احتمالا برای بازیکنان ناشناخته خواهند بود اما با توجه به نمایش هایی که داشتند به نظر عناوین جالب و سرگرم کننده ای خواهند بود. کنفرانس مایکروسافت برای کاربران PC نیز خوش خبر بود. گفته می شود ویندوز 10 بهترین ویندوزی است که تا به حال ساخته شده است.مایکروسافت با همکاری برند های معتبری چون Nvidia، Intel و AMD سعی دارد بهترین تجربه ی ممکن برای گیمر هایی که از PC استفاده می کنند را به ارمغان آورد.همچنین پشتیبانی این ویندوز از DX12 خبر خوش دیگری برای بازیکنانی است که به گرافیک بازی اهمیت می دهند.

کاربرانی که از این ویندوز استفاده می کنند به Xbox Live نیز دسترسی خواهند داشت. در واقع شما می توانید بازی خود را با PC شروع کرده و با کنسول خود ادامه دهید. همچنین شما می توانید بازی های Xbox One خود را بر روی رایانه های شخصی استریم کنید. دیگر خبر خوشحال کننده برای کاربران PC آمدن مجموعه هایی چون Gears of War و Killer instinct به ویندوز 10 است. Minecraft یکی دیگر از عناوینی است که به ویندوز 10 می آید. نمایشی از نسخه ی بتای این عنوان هم را هم در کنفرانس مایکروسافت شاهد بودیم. اما شاید یکی از پرابهت ترین، و جذاب ترین بخش کنفرانس مایکروسافت نمایش Dark Souls 3 بود. در ابتدا فضای مرده ی شهر را مشاهده می کنیم سپس چند سکانس از مبارزات سخت و نفس گیری که شاید شما را وادار به خرد کردن دسته ی کنسول یا موس PC کنند. سری Souls با تمام سختی هایش طرفداران خاص خود را دارد. اگر کاربر PS4 باشید پس از Dark Souls II قطعا تجربه ی Bloodborne برایتان لذت بخش بوده است اما کاربران Xbox از چنین تجربه ای محروم بودند.این عنوان سال 2016 به بازار عرضه خواهد شد. پس از DS3  نوبت به عنوان منتخب دبگری رسید و تریلر احساسی Homefront The Revolution نیز تکه ی دیگری از جذابیت های کنفرانس مایکروسافت بود. ایالات متحده توسط یک قدرت دیکتاتور فرمانروایی می شود و عده ای برای آزادی خود دست به انقلاب می زنند. لازم به ذکر است که در همین نمایشگاه اعلام شد بتای مالتی پلیر این عنوان ابتدا بر روی X1 لانچ خواهد شد.پس از نمایش Homefront آقای Nick Channon وارد صحنه شد و توضیحاتی درباره ی FIFA 16 اراِئه داد. FIFA 16 دارای اسطوره های قدیمی نیز خواهد بود و کاربران Xbox One می توانند کارت های Legends را رایگان دریافت کنند. آیتیم های FIFA Ultimate Team نیز برای این کاربران 10% تخفیف خواهد داشت. در پایان هم دو باندل FIFA 16 معرفی شد. یک باندل 500 گیگابایتی شامل یک ماه EA Access و سه عدد Loan Legend به قیمیت 369 پوند و یک باندل 1 ترابایتی با 12 ماه EA Access و 3 عدد Loan Legend به قیمیت 399 پوند. نمایش بعدی، نمایش یکی از بزرگترین انحصاری های مایکروسافت یعنی Halo 5 Guardian بود. یک گیم پلی شلوغ از دو تیم حرفه ای که در مقابل هم بازی می کردند. Halo 5 می تواند یکی از بهترین انحصاری های تاریخ مایکروسافت باشد.دنیای جدید، قهرمانان جدید و داستانی متفاوت از نسخه های قبلی همه دلیلی برای موفقیت هیلو خواهند بود.

طبق قولی که Josh Holmes به طرفداران داد در ماه آینده اطلاعات بیشتری از این عنوان منتشر خواهد شد.در این بخش از کنفرانس نوبت به عنوان Just Cause 3 رسید. بسیاری از طرفداران با دیدن این بازی به یاد فیلم های هندی می افتند! سومین نسخه از این بازی جهان باز دارای گیم پلی غنی و گرافیکی ظاهرا راضی کننده است. در نمایشی که از این عنوان دیدیم گیم پلی بازی به معنای واقعی جذاب بود به طوری که می تواند برای طرفداران اصیل خود یک هایپ محسوب شود. در آخر نیز تاریخ انتشار این عنوان ذکر شد.شما میتوانید 1 دسامبر جهان را به آتش بکشید! این قسمت از کنفرانس بالاخره نوبت به Forza Motorsport 6 رسید. یکی از مورد انتظارهای X1 .عنوانی که با کاور Fort GT آبی رنگ معروف است. روی جزئیات دقیق همه  پیست های معروف دنیا به بهترین شکل ممکن کار شده است. در بخش مالتی پلیر بازی  هر سرور توانایی پشتیبانی از 244 بازیکن را خواهد داشت. سیستم مسابقه دادن بازی به واقع گرایانه ترین شکل ممکن ساخته شده است. طبق گفته های Dan Greenwalt بازی از 450 اتومبیل جهت مسابقه دادن برخوردار خواهد بود. عنوان مورد انتظار Forza Motorsport 6 به صورت انحصاری 15 سپتامبر برای Xbox One منتشر خواهد شد.سپس Rainbow Six Siege که نمایش کوتاهی در گیمزکام داشت. این عنوان 16 اکتبر برای PC و کنسول های نسل هشتمی منتشر خواهد شد.نوبت به دختری می رسد که در صدد کشف شهر های گم شده و اسرار آنها است. هیچ چیز و هیچکس نمی تواند جلوی این دختر را بگیرد. بله درست حدس زدید! لارا کرافت همان دختری است در موردش صحبت می کنیم. آقای Brian Horton کارگردان عنوان Rise of Tomb Raider پس از تریلر کوتاه Rainbow 6 وارد صحنه شد. در نسخه ی جدید توم رایدر نیز مانند نسخه های گذشته Base Camp هایی وجود دارد که لارا می تواند در آن ها سلاح های خود را ارتقا دهد، مهارت های جدید کسب کند. همچنین شما می توانید در این مکان ها لارا را شخصی سازی کنید. همانند نسخه ی قبلی لارا توانایی استفاده از تیر و کمان و تفنگ را دارد و همچنین با استفاده از چااقو می تواند سریع و بی صدا دشمنان خود را از پای درآورد. در پایان برخی از مکان هایی که شما در نقش لارا آن ها را پیدا خواهید کرد به نمایش درآمدند. تاریخ انتشار این عنوان نیز برای X1 13 نوامبر اعلام شد.

در انتهای کقرانس ها معمولا مایکروسافت بازی جدیدی را معرفی می کند.و هم اکنون تنها چیزی که باقی مانده سوپرایز جدید مایکروسافت است.پس از صحبت های پایانی آقای اسپنسر خانم Bonnie Rose رئیس 343 industries روی صحنه آمد و عنوان Halo Wars 2 را برای مایکروسافت و ویندوز 10 معرفی کرد. Quantum Breakبرای پاییز 2016 تاریخ خورد.در نهایت مرد شماره یک Xbox با همان استایل همیشگی مجددا روی صحنه آمد.یک دست در جیب و یک دست در حال حرکت مثل همیشه اینبار از بزگترین لاین آپ تاریخ Xbox سخن می گوید.آثار بزرگ 2015 و برخی از بازی های مایکروسافت در سال 2016 روی نمایشگر سالن نقش می بندد و اسپنسر از بهترین روزها برای Xbox گیمر شدن سخن می گوید.با نگاه به نمایشگربزرگ سالن و سخنان فیل اسپنسر میتوان به این نتیجه رسید که او بیراه نمی گوید.به نظر می رسد امسال سال کنسول نسل هشتمی مایکروسافت است.او یکی از اصلی ترین اهدافش توسعه بازی های انحصاری با کیفیت برای Xone است و تا بحال در این زمینه بسیار راضی کننده عمل کرده است. عناوینی چون Halo 5، Quantum Break، Scalebound، Gears of War 4، Forza Motorsport 6 و حتی Rise of Tomb Raider می توانند سالی رویایی را برای طرفداران مایکروسافت رقم بزنند. قابلیت های جدیدی چون Chat Pad، Compability Backward نیز از دیگر موفقیت های مایکروسافت در سال 2016 خواهند بود.شما با خرید بازی های نسل جدید برای Xone میتوانید نسخه های نسل هفتمی همان بازی ها را بصورت رایگان بر روی کنسول جدید خود داشته باشید.هر عنوانی که در این کنفرانس به نمایش کشیده شد در نهایت فهمیدیم میتوان نسخه های نسل هفتمی آنها را هم تجربه کرد و این مزیت کمی برای مایکروسافت و کنسولش نیست چراکه عدم پشتیبانی از بازی های نسل هفتم در ابتدا یکی از نقات منفی کنسول های نسل هشتم بحساب می آمد،یک نکته منفی که دیگر شامل حال X1 و مایکروسافت نمی شود.چیزی که مشخص است مایکروسافت توانسته به خوبی به خواسته های کاربران پاسخ دهد. پس فراموش نکنید اگر از کاربران و علاقه مندان مایکروسافت هستید امسال برایتان یک سال خاطره انگیز خواهد بود.

نویسنده :محمد علیخانی



17 مرداد 1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن