تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803232810




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بيست و چهارمين نمايشگاه فرش دستباف با حضور پر رنگ بخش تعاون


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ مرداد ۱۳۹۴ (۱۱:۱۴ق.ظ)
بيست و چهارمين نمايشگاه فرش دستباف با حضور پر رنگ بخش تعاون موج - مدير عامل اتحاديه سراسري توليدکنندگان فرش دستباف کشور از برگزاري بيست و چهارمين نمايشگاه فرش دستباف ايران با حضور پر رنگ بخش تعاون خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، عبداله بهرامي، مدير عامل اتحاديه سراسري توليدکنندگان فرش دستباف کشور، با بيان مطلب فوق افزود: هر سال نمايشگاه بين‌المللي تهران شاهد برگزاري بزرگ‌ترين نمايشگاه فرش دستباف ايران است که در اين واقعه بيش از 700 غرفه دار از توليدکنندگان، فروشندگان، صادرکنندگان هنر صنعت فرش دستباف کشور مشارکت دارند تا گنجينه‌اي از قالي دستباف اين مهم‌ترين کالاي فاخر ايراني را عرضه کنند.
وي بيان داشت: در سال 94 با پيگيري مجدانه مديريت اتحاديه سراسري و عنايت رياست مرکز ملي فرش ايران، براي اسکان بخش اتحاديه‌ها و تعاوني‌هاي فرش دستباف کشور سالن (A 38) با ظرفيت 1420 مترمربع فضاي مفيد براي جانمايي 28 اتحاديه استاني و تعاوني فرش دستباف تحت پوشش جانمايي و اختصاص يافت و به علت کم بودن فضا نتوانستيم 50 تقاضاي ديگر را پوشش دهيم.
وي در خصوص مهم‌ترين مزيت سالن مذکور در اين نمايشگاه گفت: اين سالن به عرضه محصولات و توليدات بخش تعاون اختصاص دارد.
بهرامي گفت: کليه هزينه‌هاي اجاره سالن و غرفه سازي و تبليغات و اسکان و حمل‌ونقل و غيره بر عهده خود اتحاديه سراسري و اعضا بوده و از هيچ نهادي در اين خصوص حمايت و اعتباراتي اخذ نشده و پيش‌بيني شده است که بيش از پنجاه ميليارد تومان فرش‌هاي توليدي تعاوني‌ها را در آن عرضه کنيم که در اين خصوص اقداماتي براي بازاريابي داخلي و خارجي و دعوت تجار خارجي انجام‌ گرفته است.
وي ابزار اميدواري کرد: با توجه به توافقات هسته‌اي انجام شده کمي از رکود حاکم بر بازار تعديل شود و بتوانيم فروش و صادرات مطلوبي را رقم بزنيم.
به گفته اين مدير عامل، ميزان توليد سالانه تعاوني‌هاي فرش دستباف تحت پوشش در حال حاضر بيش از هفت‌صد هزار مترمربع انواع فرش دستباف ابريشمي، پشمي و گل‌ابريشمي و تابلو فرش است که به دليل نبود حمايت‌هاي متمرکز و عدم ساماندهي تا به حال نتوانسته‌ايم از اين انبوه توليد و صادرات براي بخش تعاون آماري را به ثبت برسانيم و همه اين صادرات به نام بخش خصوصي رقم مي‌خورد، از اين‌رو نياز است وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي براي ساماندهي و اثربخشي بيشتر اين بخش بزرگ توليدي ابزارهاي مناسب حمايتي را در نظر گرفته و توانمندسازي بخش تعاون را با تکيه‌بر اتحاديه محوري در دستور کار قرار دهد.
وي بيان داشت: در اين نمايشگاه توليدات متنوع، با حضور تقريبا تمام نمايندگان استان‌ها عرضه شده، شناسنامه‌دار هستند و با قيمت بسيار مناسب و با کيفيت مطلوب حاصل نظارت و مديريت متمرکز تعاوني‌ها و اتحاديه‌ها عرضه مي‌شوند که در اين زمينه بايد به همکاري‌هاي بين اين اتحاديه و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي، وزارت صنعت، معدن و تجارت، اتاق‌هاي تعاون، مرکز ملي فرش ايران، بانک توسعه تعاون، بانک کشاورزي، صندوق کارآفريني اميد، صندوق ضمانت سرمايه‌گذاري تعاون، سازمان آموزش فني و حرفه‌اي کشور اشاره کرد.
بهرامي اعلام کرد: اين اتحاديه در اين نمايشگاه، 10 درصد تخفيف ويژه خريد در نظر گرفته است که در زمان خريد از جمع حساب کسر خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن