تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813250558




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایجاد اختلال در پیش بینی آب‌وهوا بر اثر پارازیت‌ها، دور از ذهن نیست


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: سخنگوی فراکسیون محیط زیست مجلس در گفت‌وگو با ایلنا: ایجاد اختلال در پیش بینی آب‌وهوا بر اثر پارازیت‌ها، دور از ذهن نیست ایلنا: سخنگوی فراکسیون محیط زیست مجلس با بیان اینکه گزارش اولیه‌ای در مورد پارازیت‌ها در این فراکسیون تهیه شده است، در مورد تاثیر آن بر پیش‌بینی آب و هوا اظهار کرد: ایجاد اخلال در پیش‌بینی آب و هوا توسط پارازیت‌ها مساله‌ای دور از ذهن نیست.
ایجاد اختلال در پیش بینی آب‌وهوا بر اثر پارازیت‌ها، دور از ذهن نیست

موید حسینی صدر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد نتیجه پیگیری‌های فراکسیون محیط زیست مجلس در مورد پارازیت‌ها، گفت: ما در جلسات مختلف در مورد ضررها اختلالات و عواقب پارازیت ها بررسی‌هایی را انجام دادیم و گزارش اولیه‌ای نیز در این زمینه مطرح شد. وی در مورد نتیجه این گزارش اولیه، اظهار کرد: اینکه گفته شود؛ پارازیت ها سالم است، اثبات نشده و بسیاری از متخصصان معتقدند که پارازیت نه تنها در دریافت تصاویر ماهواره‌ای اختلال ایجاد می‌کند، بلکه در برخی موارد دیگر نیز موجب بروز اشکال می‌شود اما موضوعاتی که در این زمینه مرتبط با سلامت موجودات زنده و محیط زیست هستند، بسیار پیچیده‌اند و نیاز به بررسی طولانی مدت دارند.  وی با بیان اینکه نمی‌توان با قاطعیت گفت که پارازیت‌ها بی‌تاثیر هستند و یا آثار زیانبار ندارند، افزود: به هرحال یک دیدگاه منفی در مورد پارازیت‌ها وجور دارد، به طوری که بسیاری از متخصصان اعتقاد دارند که پارازیت یک پدیده مخرب و زیانبار است. سخنگوی فراکسیون محیط زیست مجلس در مورد این مساله که گفته می‌شود؛ پارازیت‌ها در پیش بینی وضعیت آب و هوا اخلال ایحاد می‌کند، گفت: اینکه گفته شده پارازیت‌ها بر روی پیش بینی آب و هوا تاثیر می‌گذارند، موضوع دور از ذهنی نیست.  

۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۰:۲۱:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن