تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر بنده اى بر همان چيزى كه در درون داشته و با آن از دنيا رفته، برانگيخته مى شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815064296




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثروت‌اندوزي ميلياردي اميرخوشگله با سرقت


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ثروت‌اندوزي ميلياردي اميرخوشگله با سرقت
اميرخوشگله، سركرده باند سرقتي كه با همدستي اعضاي شبكه، پول ميلياردي به جيب زده بود، اين بار هنگام دستبرد به ويلايي در شهرستان انزلي به دام پليس افتاد.
به گزارش خبرنگار ما، مدتي قبل بود كه كارآگاهان اداره هجدهم پليس آگاهي تهران، 25 سارق خشن را در نقاط مختلف تهران بازداشت كردند.
تحقيقات نشان داد كه متهمان در گروه‌هاي مختلف دست به كيف‌قاپي، سرقت از منازل، سرقت با تصادف ساختگي مي‌زنند و سركرده شبكه هم مجرم سابقه‌داري به نام امير و معروف به اميرخوشگله است كه بعد از بازداشت اعضاي باند متواري شده است.
كارآگاهان در تحقيقات خود بخشي از املاك امير را كه با اموال سرقتي خريده بود، در مناطق سلطان آباد، پرند، پرندك، شهريار و گلستان شناسايي كردند. همچنين 13 خودروي خارجي متهم مثل مزدا، هيوندا، آزارا، كوپه و... متهم شناسايي شد.
در حالي كه تلاش‌هاي پليس براي بازداشت متهم ادامه داشت، كارآگاهان متوجه شدند امير نهم مردادماه به همراه هشت عضو ديگر باند- سه زن و پنج مرد – هنگام سرقت از ويلايي در شهرستان بندر انزلي بازداشت شده است.
متهم 22 ساله بعد از انتقال به اداره هجدهم به دهها فقره سرقت ديگر اقرار كرد و گفت همراه همدستش كه مرد 24 ساله‌اي به نام مهدي بود، با تصادف‌هاي ساختگي يا زاغ‌زني كنار بانك‌ها از مردم سرقت مي‌كرد.
مهدي هم در بازجويي‌ها حرف‌هاي امير را تأييد كرد.
سرهنگ كارآگاه داوود فـرد، معاون مبارزه با سرقت‌هاي خاص پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: «با توجه به سوابق هر دو متهم در تعدد سرقت‌ها و براي شناسايي ديگر جرائم، دستور انتشار بدون پوشش تصوير دو متهم از سوي بازپرس شعبه چهارم دادسراي ناحيه 34 تهران صادر شده است و شاكيان مي‌توانند به اداره هجدهم پليس آگاهي تهران بزرگ واقع در خيابان وحدت اسلامي مراجعه نمايند.»

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن