تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بالاترین عبادت، عفت شکم و شهوت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804061451




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درآمدهای نفتی باید در بخش زیرساخت ها و اجرای طرح های کلان هزینه شود


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین:

رییس جمهور در جلسه شورای اداری 3شهرستان اسلامشهر، بهارستان و رباط کریم: درآمدهای نفتی باید در بخش زیرساخت ها و اجرای طرح های کلان هزینه شود رییس جمهور با تاکید بر اینکه درآمدهای نفتی باید در بخش زیرساخت ها و اجرای طرح های کلان برای نسل های آینده هزینه شود، از استانداران و فرمانداران کشور خواست تا با بکاربستن همه توان خود به دنبال راهکارهایی باشند که منجر به سرمایه گذاری غیردولتی و افزایش تولید بدون اتکا به بودجه دولتی شود.
 

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری سه شهرستان اسلامشهر، بهارستان و رباط کریم، گفت: امروز و پس از توافق وین دولت وظیفه خود می داند که شرایط را برای رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال بیش از پیش فراهم سازد. رییس قوه مجریه با تاکید بر اینکه نظام اقتصادی کشور باید مبتنی بر تولید باشد و نه توزیع، افزود: باید مدیران همه بخش ها بیاندیشند که چگونه می توانند مولد باشند و مرکز تولید را تقویت کنند. وی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح و امنیتی ما باید فضا را برای کار و تولید ، امن نگهدارند و وزرا و مدیران باید با برداشتن موانع کار را برای حضور سرمایه گذاران و کارآفرینان تسهیل کنند، گفت: پول نفت نباید صرف هزینه های جاری نظیر حقوق کارمندان شود بلکه باید این درآمدها تبدیل به سرمایه گذاری در طرح های کلان برای نسل های آینده شود. روحانی افزود: در دیدار مقامها و هیات های خارجی که در روزهای اخیر افزایش داشته است به صراحت گفته ایم مبنای کار این است که سرمایه و فناوری به ایران آورده شود و با یکدیگر صادرات مشترک داشته باشیم. رییس جمهور با اشاره به اعتبارات اختصاص داده شده به سه شهرستان اسلام شهر ، بهارستان و رباط کریم گفت: هدف ما اجرای طرحهای زیربنایی بوده و از تخصیص های انجام شده به طرح های حمل و نقل و ایجاد شبکه فاضلاب شهری با توجه به اهمیت تردد مردم به تهران و کمبود آب در منطقه و کشور می توان به این موضوع پی برد. وی در بخش دیگری از سخنان خود با تشکر و قدردانی از استقبال گرم و صمیمی مردم این سه شهرستان از هیات دولت، اظهارامیدواری کرد که این سفر منشاء خدمت ، برکت و حرکت در منطقه شود چرا که خدمت به مردمی که وفادار به اسلام، نظام جمهوری اسلامی و منافع ملی هستند، وظیفه ما است.

رییس دولت تدبیر وامید با اشاره به برخی مشکلات شهرستانهای حاشیه تهران و پیامدهای قرارگرفتن در حاشیه پایتخت گفت: شهرستانهای اطراف تهران نیازمند توجه هستند و دولت باوجود محدودیتهای فراوان، نسبت به حل و فصل مشکلات ساکنان این شهرها اهتمام ویژه ای دارد.

روحانی با اشاره به دشواری های آغاز به کار دولت یازدهم با توجه به میراث به جا مانده از دولت های پیشین، افزود: تردید ندارم که همه مشکلات کشور با توجه به عنایات حضرت حق و الطاف حضرت ولی عصر(عج) و ائمه هدی(ع) و فداکاری، ایستادگی، ایثار و امید مردم به آینده، حل و فصل خواهد شد.

محمدباقر نوبخت، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی نیز در این جلسه با اشاره به تخصیص اعتباری بالغ بر چهار برابر اعتبارات استان، به سه شهرستان اسلامشهر، بهارستان و رباط کریم گفت: این رقم با دستور رییس جمهوری و به منظور تسریع در توسعه منطقه و خدمت رسانی به مردم شریف این سه شهرستان اختصاص یافته است.

وی با تفکیک رقم های اختصاص یافته به بخش های مسکن، عمران، شهرسازی، حمل و نقل، بهداشت، منابع آب و طبیعی، کشاورزی، ارتباطات و مخابرات و تکمیل ورزشگاه خلیج فارس اسلامشهر گفت: تنها رقم ۵۰۰ میلیارد تومانی اختصاص یافته به دو طرح حوزه حمل و نقل این سه شهرستان معادل بودجه کل برخی استان ها در سفرهای رییس جمهوری به استان ها است.

در این جلسه همچنین از طریق ویدئوکنفرانس و با دستور رییس جمهوری، طرح احداث کمربندی جنوبی اسلام شهر، بهارستان و رباط کریم آغاز و نمایشگاه دائمی صنعت مبل و صنایع وابسته به طور رسمی افتتاح شد. همه باید در زمینه رونق اقتصادی احساس مسئولیت کنند حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در پایان سفر کاروان تدبیر و امید به سه شهرستان اسلامشهر، بهارستان و رباط کریم در گفتگو با خبرنگاران با تصریح بر لزوم رفع بروکراسی پیچیده و مشکلات دریافت تسهیلات بانکی از پیش پای توسعه و رونق بخش تولید در کشور، گفت: همه مردم در بخش های مختلف باید احساس مسئولیت کنند تا با کمک یکدیگر مشکل اشتغال کشور را حل و فصل کنیم. وی با بیان اینکه امیدوارم در پسا توافق در عرصه اقتصادی و از جمله در زمینه صنعت و کشاورزی همه مردم به صحنه بیایند، گفت: ایجاد فضای مناسب برای تولید و جذب سرمایه و تکنولوژی وظیفه دولت است و این مردم هستند که باید برای رونق تولید و توسعه کشور به صحنه بیایند، چرا که دولت به تنهایی قادر به اداره مطلوب بخش اقتصاد و تولید کشور نیست. رییس جمهور با اشاره به اینکه دولت از پیشنهادات مردم در امر رونق تولید حمایت و پشتیبانی خواهد کرد، افزود: بروکراسی طولانی و پیچیده و مشکلات اعطای تسهیلات بانکی به مردم در امر تولید، از مشکلات جدی کشور در امر توسعه و رونق تولید است. وی تصریح کرد: بانک ها باید در زمینه اعطای تسهیلات به بخش تولید فعال شوند، چرا که هنگامی که تولید کنندگان و بانک ها با یکدیگر به صحنه بیایند، کارها بسیار بهتر پیش می روند. بانک ها باید واسطه خوبی بین پس انداز مردم، تولید و بنگاه های اقتصادی باشند. روحانی با بیان اینکه باید تسهیلات لازم برای رونق تولید و در نتیجه پیشرفت و توسعه کشور تامین شود، افزود: اگر بتوانیم با همکاری یکدیگر عرصه تولید کشور را نیز رونق ببخشیم، آنگاه می توانیم همانند مذاکرات هسته ای در سایر زمینه ها نیز با دنیا تعامل کنیم و با تلاش اهداف و سیاست های کلی نظام را محقق کنیم. رییس جمهور در بخش دیگری از این گفتگو، شهرک بهسازی صنایع چوب ایران را از لحاظ ساختمانی و فعالیت بسیار مدرن و در چارچوب شهرک های ساختمانی پیشرفته و روز دنیا توصیف کرد و افزود: چنین شهرک های صنعتی باید در کل کشور الگو شوند.


 


پنج شنبه 15 مرداد 1394 ساعت 14:58





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن