تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدبخت‏ترين مردم پادشاهانند و خوشبخت‏ترين مردم كسى است كه با مردم بزرگوار معاشرت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820645930




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرداخت مالیات بازیکنان باشگاه های دولتی برعهده خود آنان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: پرداخت مالیات بازیکنان باشگاه های دولتی برعهده خود آنان است استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - سخنگوی وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: پرداخت مالیات بازیکنان باشگاه های دولتی برعهده خود بازیکن است.

به گزارش ایرنا مازیار ناظمی  افزود:وزیر ورزش و جوانان به باشگاهها اعلام کرده است که به هیچ وجه باشگاهی حق ندارد از محل منابع بیت المال ،پول مالیات بازیکنان خود را بپردازد و مالیات بازیکنان بر عهده خود آنان است.
به گفته وی،این مساله سالیان متمادی گریبان گیر ورزش کشور بود، که برخی از بازیکنان مالیات خود را بر عهده باشگاه ها
می انداختند.
وی گفت:از این رو وزیر ورزش و جوانان تاکید کرده است،که هیچ باشگاه دولتی یا شبه دولتی حق پرداخت مالیات بازیکنان خود را ندارد و بازیکنان به عنوان مودیان مالیاتی موظف به پرداخت مالیات خود می باشند.
ناظمی،درباره احتمال شکایت باشگاه پیکان به فیفا نیز گفت: فدراسیون فوتبال و کمیته استیناف مستقل می باشند و به هیچ عنوان وزارت ورزش و جوانان دخالتی ندارد و فیفا به عنوان یک نهاد بالا دستی ممکن است به این مساله ورود پیدا کند ،اما وزارت ورزش و جوانان ،به عنوان یک نهاد دولتی ورود نخواهد داشت.
سخنگوی وزارت ورزش و جوانان،درباره این که عده ای از ورزشکاران معتقدند بودجه کم فدراسیون ها آنها را با مشکل مواجه کرده است ،نیز گفت:دولت یازدهم نگاه ویژه ای به ورزش داشته است و معاون رییس جمهوری و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی اعتبارات وعده داده شده را به بدنه ورزش تزریق کرده اند.
به گفته وی،معاون وزارت ورزش و جوانان نیز در هفته آینده بین 100تا 150میلیارد ریال اعتبار را در بین فدراسیون های المپیکی کشور توزیع می کند.
وی گفت:در این مدت بین 20 تا 35درصد تخصیص های فدراسیون ها نیز در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.
به گزارش ایرنا،برخی از رسانه های ورزشی در چند هفته اخیر نسبت به مالیات بازیکنان فوتبال، مسائل مختلفی را مطرح کرده بودند.

کلید واژه ها: استان چهارمحال و بختیاری -




چهارشنبه 14 مرداد 1394 - 10:34:14





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن