تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بنده «خدا» مى‏دانست كه در ماه رمضان چيست [چه بركتى وجود دارد] دوست مى‏داشت كه تم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802745161




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعاليت سايت‌هاي غير‌مجاز در فقدان مراكز آموزش رسمي


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: فعاليت سايت‌هاي غير‌مجاز در فقدان مراكز آموزش رسمي
نویسنده : زهرا چيذري 
فقدان جاي مشخصي كه خانواده‌ها براي حل مشكلات و مسائل خود در زمينه‌هاي بهداشت خانواده به آن مراجعه كنند، موجب شده در اين حوزه با نابساماني و فعاليت انواع و اقسام سايت‌هاي بدون مجوز و افراد غيرمتخصصي مواجه باشيم كه نه فقط در حل مشكلات خانواده‌ها نقشي ندارند، ‌بلكه خود مزيد بر علت مي‌شوند. اين در حالي است كه بنا به تأكيد دكتر عليرضا بهرامي ريشه 70 درصد طلاق‌ها در ايران به مشكلات زناشويي باز مي‌گردد.
نمي‌توان برنامه‌هاي افزايش جمعيت را بدون توجه به تحكيم بنيان خانواده و حل مشكلات ازدواج به سرانجام رساند. از آنجايي كه مطابق بررسي‌ها مسائل زناشويي يكي از مهم‌ترين عوامل طلاق است به همين خاطر هم مديركل دفتر سلامت جمعيت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت از راه‌اندازي كلينيك‌هاي زناشويي خبر داد و حالا به موازات برنامه‌هاي وزارت بهداشت، مجمتع دارويي و درماني هلال يكي از اين مراكز را راه‌اندازي كرد.

  دستورالعمل‌هاي ديني بهداشت خانواده
عليرضا بهرامي در مراسم افتتاح كلينيك سلامت خانواده گفت: واقعيت اين است كه در كشور ما ابتدا از موضوعات مختلف انتقاد و آن را انكار مي‌كنيم و در مقابلش گارد مي‌گيريم و پس از وقوع چالش‌ها به آنها مي‌پردازيم. اين مسئله موضوعي است كه درباره مصرف الكل در كشور رخ داد و اكنون با بالا رفتن مصرف آن وزارت بهداشت كلينيك‌هاي ترك اعتياد تأسيس مي‌كند.
بهرامي با اشاره به دستورالعمل‌هاي دين مبين اسلام در اين حوزه خاطرنشان كرد: سلامت و بهداشت زناشويي، رضايتمندي، استحكام زندگي خانواده‌ها را در پي دارد و بايد به اين موضوع اهميت دهيم. وي معضلاتي همچون طلاق عاطفي و ازدواج سفيد را نشانه‌هايي از همين معضل دانست و افزود: شايد طرح چنين مسئله‌اي از تريبون‌هاي رسمي جامعه باب نباشد اما مشكلات جنسي يكي از معضلات اصلي جامعه است.
معاون پشتيباني مجتمع دارويي و درماني هلال تأكيد كرد: در اين كلينيك تيمي متشكل از روانشناسان، روانپزشكان، متخصصان زنان و اورولوژي به صورت تيمي به مداواي مراجعان مي‌پردازند.
بهرامي در ادامه آموزش را يكي از نكات مهم اين كلينيك عنوان كرد و گفت: آموزش به زوجين جوان مي‌تواند راهگشاي بسياري از معضلات در آينده شود.

  ورود سايت‌هاي غير‌مجاز در فقدان حضور مجازها
امير مدير، مدير اين كلينيك نيز با اشاره به تركيب سني جمعيت كشور گفت: هم اكنون بسياري از جوانان ما به دنبال پيدا كردن هويت و تشكيل خانواده هستند.
وي با بيان اينكه محدوديت‌هاي زيادي در حوزه مسائل مرتبط با سلامت خانواده از سوي تريبون‌هاي رسمي كشور وجود دارد، گفت: در اين شرايط بسياري از سايت‌ها به آموزش و درمان‌هايي مي‌پردازند كه مناسب نيست.
مدير با بيان اينكه بسياري از پژوهش‌هايي كه در سطح جهان در حوزه سلامت جنسي انجام مي‌شود با شرايط فرهنگي و بومي ما سازگار نيست، افزود: اميدواريم بتوانيم در اين مجموعه پژوهش‌هاي مناسبي را انجام دهيم و پس از آن براساس مسائل فرهنگي و بومي كشورمان راهكار ارائه كنيم.
مدير با تأكيد بر اينكه حل اختلالات حوزه زناشويي با يك توصيه و نسخه حل نمي‌شود، گفت: نبايد به اين موضوع ساده‌انگارانه نگاه كرد.
به گفته وي كلينيك سلامت خانواده مسائل آموزشي و انجام پژوهش در حوزه مسائل جنسي را نيز در دستور كار خود قرار داده است.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 320]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن