تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هان! ميان حق و باطل جز چهار انگشت فاصله نيست. از آن حضرت درباره معناى اين فرمايش س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814777855




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارگاه فوریت های پزشکی و روانی مداخله در بحران ها در اراک برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: به همت بهزیستی استان مرکزی کارگاه فوریت های پزشکی و روانی مداخله در بحران ها در اراک برگزار شد خبرگزاری پانا: کارگاه یک روزه فوریت های پزشکی ویژه پرسنل مراکز درمان و کاهش آسیب اعتیاد در سالن جلسات اداره کل بهزیستی در حال برگزاری است.
۱۳۹۴ سه شنبه ۱۳ مرداد ساعت 13:45

خبرگزاری پانا+کارگاه فوریت های پزشکی و روانی مداخله در بحران ها مداخله در اراک برگزار شد

به گزارش خبرنگار پانا، مدیرکل بهزیستی استان مرکزی در این کارگاه گفت: با توجه به ضرورت فراگیری دانش و مهارت لازم در زمینه اصول اولیه اورژانس و کمک های اولیه و انتقال آن به دیگران همچنین از آنجایی که آموزش به بهبود کیفیت خدمات کمک می کند لزوم برگزاری چنین دوره های آموزشی احساس می شود.
رفیعی افزود: مهمترین نیاز مسئولین مراکز اقامتی میان مدت ضرورت آموزش بحران های فردی، احیا روانی معتادین و احیای قلبی و جسمی آنهاست که کلیه مسئولین موظف به یادگیری و اجرای آن در مراکز تحت نظارت سازمان می باشند.
کیانوش امینی معاون امور پیشگیری بهزیستی استان مرکزی نیز با تاکید به حضور پزشک در مراکز ترک اعتیاد گفت: به دلیل چند بعدی بودن علت اعتیاد ما باید در درمان و کاهش آسیب نیز چند بعدی عمل کنیم.
امینی افزو: دو بعد مهم اعتیاد روان و جسم است که بحث روان شناختی درمان به خصوص در امر فوریت های روان پزشکی در مراکز درمان و کاهش آسیب اعتیاد بسیار حائز اهمیت بوده و در آینده باید در رئوس آموزشی قرار گیرد.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن