تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر مردم به هنگامى كه بلاها بر آنان فرود مى آمد و نعمت ها از دستشان مى رفت، با نيت هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821060346




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرتیراژترین خودروی داخلی در سال 94


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: پرتیراژترین خودروی داخلی در سال 94
در ۴ ماهه منتهی به تیر ماه سال‌جاری تولید انواع خودرو توسط خودرو سازان داخلی کشور به مرز ۳۵۶ هزار و ۲۳۹ دستگاه رسید که در مقایسه با ۴ماهه نخست سال گذشته رشد ۸.۴ درصدی را نشان می‌دهد.
تولید خودرو در ۴ ماهه ابتدای سال جاری از مرز ۳۵۰ هزار دستگاه عبور کرده است. بر این اساس،  در این مدت خودروهای سواری به تعداد ۳۲۹ هزار و ۵۵ دستگاه تولید شد که نسبت به ۴ماهه نخست سال گذشته، حکایت از رشد ۱۷.۶درصدی دارد.

در ۴ ماهه نخست امسال به تعداد ۲۲ هزار و ۹۰۵ دستگاه وانت، ۳ هزار و ۸۷۴ دستگاه کامیون، ۲۴۲ دستگاه اتوبوس و به تعداد ۱۶۳ دستگاه مینی‌بوس در کشور تولید شده است.

پژو پارس با تولید ۴۷ هزار و ۱۱۵ دستگاه، پراید با ۴۴ هزار و ۷۲۳دستگاه، پژو ۴۰۵ با تولید ۴۰ هزار و ۸۳۵ دستگاه، پژو ۲۰۶ با تولید ۳۹ هزارو ۷۵۳ دستگاه، سمند به تعداد ۳۰ هزار و ۴۷۲ دستگاه و تیباx۲۰۰ با تعداد ۲۸ هزار و ۷۱۷ دستگاه بیشترین تولید را به خود اختصاص داده‌اند.

همچنین در این مدت، مونتاژ پراید به تعداد ۲۶ هزار و ۴۸۵ دستگاه؛ ‌لیفان و جک ‌به تعداد ۱۸ هزارو ۸۷دستگاه، نسیم و صبا به تعداد ۱۳ هزارو ۷۱۷ دستگاه، MVMبه تعداد ۱۲ هزار و ۱۱۹ دستگاه، دنا به تعداد ۸ هزار و ۴۳۷ دستگاه، رانا به تعداد ۷ هزار و ۳۳۲دستگاه، محصولات رنو به تعداد ۵ هزار و ۶۶۱ دستگاه، تندر ۹۰ به تعداد ۶ هزار و ۴۱۲دستگاه، پارس تندر به تعداد ۳ هزار و ۹۷۱ دستگاه، سراتو به تعداد ۲ هزار و ۸۴۹ دستگاه، ‌تیبا x۲۰۰دوگانه سوز به تعداد یک هزار و ۶۳۱ دستگاه، برلیانس به تعداد یک هزار و ۵۰۲ دستگاه، تیبا x۱۰۰  به تعداد د۶۲۷ دستگاه و سوزوکی به تعداد ۴۸۶ دستگاه تولید شده است.

در تیر ماه سال جاری به تعداد ۹۲ هزار و ۴۵۷دستگاه انواع خودرو همچنین ۸۴ هزار و ۶۶۱ دستگاه خودروی سواری تولید شده است.





تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن