تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ذكر زبان حمد و ثناء، ذكر نفس سختكوشى و تحمل رنج، ذكر روح بيم و اميد، ذكر دل صدق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821143705




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داروی درمان اعتیاد کمیاب شد!


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
داروی درمان اعتیاد کمیاب شد!
داروی درمان اعتیاد کمیاب شد! رئیس هیأت مدیره کانون صنفی انجمن‌های صنفی درمانگران اعتیاد سراسر کشور گفت: داروی «تنتور اپیوم» همچنان در مراکز ماده ۱۵ ترک اعتیاد نایاب است و این موضوع خطر خروج بیماران از چرخه ترک اعتیاد را در پی دارد.


به گزارش فرهنگ نیوز، هادی محمد پناهی در مورد کمیاب شدن دارو درمان اعتیاد با عنوان «تنتور اپیوم» در کشور  به فارس گفت: متاسفانه این موضوع از چندین روز گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
 
وی با بیان اینکه «تنتور اپیوم» از نظر تعداد مصرف کنندگان سومین داروی ترک اعتیاد در کشور است افزود: این دارو قدرتی مشابه متادون دارد اما می‌توان گفت متادون کمی قوی تر است.
 
رئیس هیأت مدیره کانون صنفی انجمن های صنفی درمانگران اعتیاد سراسر کشور تأکید کرد: تنتور اپیوم را بیشتر بیمارانی که تریاک و مشتقات آن را مصرف کرده اند استعمال می‌کنند.
 
وی یادآور شد: همچنین کسانی که تحمل درمان‌های دیگر را ندارند نیز تنتوراپیوم مصرف می‌کنند؛ ضمن اینکه بیماران به الگوهای درمانی و داروهای خود حساس هستند و تغییر این رویه می‌تواند منجر به خروج آنها از چرخه درمان شود.



کلید واژه ها اعتیاد







94/5/12 - 19:03 - 2015-8-3 19:03:38





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن