تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد كه بدترين بدها، علماى بدند و بهترين خوبان علماى خوبند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802522212




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولین جلسه دادگاه حمله به مطهری فردا برگزار می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: اژه ای در نشست خبری اعلام کرد؛ اولین جلسه دادگاه حمله به مطهری فردا برگزار می‌شود خبرگزاری پانا: سخنگوی قوه قضاییه با اعلام خبر آزادی و کاهش مجازات 20 نفر از محکومان امنیتی از برگزاری اولین جلسه دادگاه حمله به مطهری طی فردا در شیراز خبر داد.
۱۳۹۴ دوشنبه ۱۲ مرداد ساعت 15:58

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای در نشست خبری امروز خود با اصحاب رسانه با اعلام این خبر اظهار داشت: ‌20 نفر از محکومان امنیتی در روز عید فطر مشمول عفو شدند، از این تعداد 16 نفر آزاد شدند و مجازات حبس 4 نفر نیز تقلیل پیدا کرد.
سخنگوی دستگاه قضا با اشاره به پرونده حمله به علی مطهری در شیراز گفت: اولین جلسه رسیدگی به پرونده متهمان این پرونده، فردا در شیراز برگزار می‌شود.
محسنی اژه‌ای در پاسخ به سئوالی درباره‌ آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی و این که چند نفر در این پرونده محاکمه خواهند شد؟ گفت: در مورد وجوهی که ایشان دریافت کرده و مبالغی که باید بابت فروش محموله‌های نفتی بر می‌گرداند، طبق اظهارنظر بازپرس چون ایشان صادق نبوده معلوم نیست این پول‌ها را چه کرده است. ایشان می‌گفتند در فلان بانک‌ها پول دارند و به همین دلیل هیات‌هایی به دو بانک مطرح شده توسط ایشان رفتند و بررسی کردند اما مشخص شد ایشان چنین حساب‌هایی ندارند.
وی افزود: تاکنون بخش عمده‌ای از این پول‌ها بدست نیامده و دستگاه قضایی نیز از طریق سیستم بانکی و وزارت اطلاعات دنبال این است که به این پول‌ها دست پیدا کند. خود ایشان کماکان مدعی است که قصد خلافی نداشته بلکه می‌خواسته خدمت کند و اخیرا هم نامه‌ای نوشته و گفته که به خاطر تحریم‌ها این اتفاق افتاده و اگر خودم باشم می‌توانم این پولها را برگردانم. امیدواریم خود او یا بستگانش اگر می‌دانند جایی پول وجود دارد بگویند زیرا به نفعشان است که پول‌ها را برگردانند.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: در حال حاضر در این پرونده برای سه نفر کیفرخواست صادر شده و پرونده به دادگاه رفته، اما پرونده برای افراد دیگری هم مفتوح است.
وی درباره‌ وضعیت شکایت احمدی‌نژاد از جهانگیری و اتهامات موجود در این پرونده گفت: این شکایت ثبت و به بازپرسی ارجاع شده و در مرحله کارهای دادسرایی است. یکی از اقدامات دادسرا این است که از شاکی مستندات و از طرف شکایت دفاع بخواهد، درباره‌ موارد اتهامی نیز فعلا از بیان جزییات معذور هستم.
اژه ای در ادامه با اشاره به گذشت 45 روز از قطعیت حکم مهدی هاشمی درباره‌ وضعیت اجرای حکم او و این که آیا صحت دارد که قرار است مهدی هاشمی به جای تحمل حبس به قوه قضاییه در پرونده کرسنت کمک کند سوال پرسید؟ که محسنی اژه‌ای گفت: حکم این پرونده قطعی شد و از دادگاه تجدید نظر به دادگاه بدوی و سپس به اجرای احکام ارسال شد. در اجرای احکام الان دنبال این هستند که حکم را اجرا کنند و ما همانند سایر پرونده‌ها امیدواریم حکم زودتر اجرا شود.
وی گفت: وجود فاصله بین زمان قطعیت و اجرای حکم موضوع غیرمتعارفی نیست و معمولا اجرای حکم زمان می برد. درباره‌ بخش دوم سئوال و این که قرار است به جای مجازات به قوه قضاییه کمک شود باید بگویم که مطلقا چنین چیزی نشنیده‌ام.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن