تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815596039




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسوولان مشهد از برگزاری استارتاپ ویکندها حمایت بیشتری کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: یک دست اندرکار برگزاری استارتاپ ویکند: مسوولان مشهد از برگزاری استارتاپ ویکندها حمایت بیشتری کنند مشهد- ایرنا- دبیر اجرایی ششمین استارتاپ ویکند مشهد حمایت بیشتر مسوولان شهر مشهد از برگزاری استارتاپ ویکندها را خواستار شد.


آرش ماهر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت:در برگزاری ششمین استارتاپ ویکند مشهد به غیر از استانداری خراسان رضوی که هر کمکی از دستشان بر می آمد انجام دادند سایر دستگاهها حداقل حمایت را از خود بروز دادند و استقبالی از این رویداد نکردند.
او افزود:ششمین استارتاپ ویکند مشهد یکی از بهترین دوره های برگزار شده استارتاپ ویکند در این شهر بود که با 158 شرکت کننده برگزار شد و برنامه نویسان، گرافیستها ،متخصصان کسب و کار و متخصصان گردشگری چهار طیف اصلی شرکت کننده در آن را تشکیل می دادند.
ماهر گفت:میانگین سنی شرکت کنندگان در این دوره 24 تا 25 سال بود و برای نخستین بار در استارتاپ ویکندهای مشهد نوجوانی با سن 14 سال شرکت کرده بود و نشان از این دارد که افراد جوان تر مایل به شرکت در این اکو سیستم هستند و 80 درصد شرکت کنندگان نیز افراد جدیدی بودند که تازه به این رویداد علاقه مند شده بودند.
او افزود:با توجه به این که ششمین استارتاپ ویکند مشهد دومین رویداد از این دست بود که با رویکرد گردشگری و توریسم در کشور برگزار می شد ایده ها تنوع و خلاقیت بیشتری نسبت به ایده های مطرح شده در استارتاپ ویکند گردشگری تهران داشت.
وی گفت:مربیان این دوره طی 54 ساعت، آموزشهای پایه ای و اساسی را به بهترین وجه ارائه کردند و تیمها از این آموزشها راضی بودند و توانستند ظرف مدت کوتاهی بومهای مدل کسب و کار خود را تکمیل کنند و حتی بعضی از تیمها تا جایی پیش رفتند که از لحاظ هویت بصری به مرحله طراحی لوگو هم رسیدند.
استارت آپ ویکند یک رویداد آموزشی تجربی در سراسر دنیا است که طی سه روز متوالی انتهای هفته برگزار می شود.
در این برنامه شرکت کنندگان که بیشتر ایده پردازان، برنامه نویسان، مدیران تجاری، بازاریابها و طراحان گرافیک هستند گرد هم می آیند تا طی 54 ساعت ایده های خود را مطرح کنند، گروه تشکیل دهند و هر گروه ایده ای را اجرا کند.
برگزاری استارتاپ ویکند در ایران از سال گذشته با حمایت معاونت علمی و فناوری نهاد ریاست جمهوری و زیر نظر پارک فناوری پردیس توسط مرکز شتاب دهی نوآوری رونق گرفت.
ششمین استارتاپ ویکند مشهد با رویکرد اختصاصی گردشگری و توریسم هفتم تا نهم مرداد ماه کنونی در هتل همای شماره یک مشهد برگزار شد.
1922/1211



12/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن