تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس فرزندش را ببوسد ، خداوند عزّوجلّ براى او ثواب مى نويسد و هر كسى كه او را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813045566




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آرمان مطرح کرد: بابک سازی برای بابک اصلی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: آرمان مطرح کرد: بابک سازی برای بابک اصلی تهران- ایرنا- روزنامه آرمان در شماره دوشنبه دوازدهم مرداد نوشت: «به دنبال بابک زنجانی سازی بودند تا قبح زنجانی اصلی را بشکنند» این شاه بیت اظهارات اخیر وزیر نفت بود. آنچه زنگنه گفت پیش از این در گزارش هایی که آرمان به رشته تحریر درآورده به صورت هشدار مطرح شده بود. دلیلش هم این بود که برخی تحرکات بیانگر آن بود که افرادی برای فرار از پاسخگویی درصدد مطرح کردن نام های جدیدی مانند بابک زنجانی2 یا بابک زنجانی3 بودند تا اذهان را از پرونده بابک زنجانی اصلی منحرف و آنها را به سمتی سوق دهند که فراموش کنند بابک زنجانی اصلی که بود.


این روزنامه با انتشار عنوان کاسبان تحریم عصبانی اند، نوشت: رییس جمهوری در گفتگوی زنده تلویزیونی با مردم با بیان اینکه تحریم هرگز موفق نمی شود، اما موثر خواهد بود، اظهار کرد: ما در شرایط تحریم وقتی می خواستیم جنسی را وارد کنیم باید بیمه واسطه درست می کردیم. ما حتی 10درصد در حمل و نقل حق پرچم دادیم. ما جنسی را که وارد می کردیم 20 تا 40 درصد گران تر برای ما تمام می شد. وی با بیان اینکه مثلا حداقل 25 میلیارد دلار در واردات 100میلیارد دلاری تلف می شد گفت: این هزینه از جیب مردم پرداخت می شد البته کاسبان تحریم که در دوبی، اروپا و چین و تهران بودند سود می بردند و الان از توافق عصبانی هستند ما باید تحریم ظالمانه را برمی داشتیم و درهای جهان را به سوی کشور باز می کردیم تا سرمایه و تکنولوژی به کشور وارد و کالاهای خود را صادر می کردیم.
روزنامه آرمان با بررسی موضوع محسن هاشمی کاندیدای مجلس می شود، به نقل از ایسنا نوشت: محسن هاشمی رفسنجانی احتمال کاندیداتوری برای انتخابات مجلس شورای اسلامی را رد نکرد. فرزند ارشد آیت ا... هاشمی رفسنجانی در جمع خبرنگاران با بیان این که «حضورم در انتخابات پیش رو را رد نمی کنم» در عین حال اظهار کرد: هنوز تصمیمی در این خصوص نگرفته ام، البته اگر دعوتی شود، امکان حضور در انتخابات مجلس وجود دارد. وی در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران که آیا تاکنون دعوتی از شما برای حضور در انتخابات شده است؟ افزود: دعوت هایی به صورت خصوصی انجام شده اما مراد من دعوت عمومی است. به هر حال اگر نیاز به حضور در انتخابات احساس شود، شرکت می کنم؛ چراکه اولویت برای ما خدمت به نظام و انقلاب است. وی ادامه داد: باید فضای انتخابات را ببینیم و بسنجیم؛ لذا چنانچه افراد مؤمن و فرهیخته وارد عرصه شوند، نیازی به ورود نمی بینم!
روزنامه آرمان با انتخاب موضوع ساخت 500 هزار ویلای غیرمجاز در کشور، نوشت: مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان امور اراضی کشور از شناسایی 500هزار فقره ساخت و ساخت غیرمجاز ویلایی و مسکونی در اراضی کشور خبر داد. درحالی صحبت از شناسایی 500 هزار فقره ساخت و ساز غیرمجاز در کشور می شود که بارها مسئولان نسبت به این مساله هشدار داده اند و خواستار پایان دادن به این ساخت و ساز ها بوده اند. حتی کار به جایی رسیده بود که در ماه های قبل شاهد تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در کشور و به ویژه در مناطق شمالی بودیم. اما به نظر می رسد که تخریب راه حل مفیدی در این زمینه نباشد و اقدامات در این زمینه باید ریشه ای تر باشند و از ابتدای ساخت این ویلاها جلوی آنها گرفته شود.
این روزنامه با انعکاس موضوع بازگشت مهد کودک ها به ادارات، نوشت: هر چند وعده هایی که معاونت امور زنان و ریاست جمهوری و برخی از دیگر نهادهای مرتبط با حوزه زنان داده اند، هنوز به صورت کامل عملیاتی نشده است و حتی می توان عنوان کرد تغییرات در این زمینه ناچیز بوده است اما تصویب برخی طرح ها، لوایح و ابلاغ برخی از بخشنامه ها امیدواری هایی را در حوزه زنان و به ویژه مادران شاغل به وجود آورده است. هر چند هنوز اجرای قانون مرخصی 9 ماهه زایمان در هاله ای از ابهام است اما روز گذشته معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از اجرای یک طرح حمایتی جدید برای مادران شاغل یعنی بازگشت مهدکودک ها به ادارات خبر داده است.
روزنامه آرمان در صفحه نخست موضوع های «مصرف 27 هزار میلیاردی قرص در ایران»، «عبور جهانگیری از چراغ قرمز قبلی ها؟!» و «اکبر ترکان عده ای شغل شان مخالفت با دولت است» را بازتاب داد و در ستون یادداشت های اختصاصی عنوان «ساز و کارتصویب توافق» نوشته ی نعمت احمدی و موضوع «باید با جنبش دانشجویی نرم برخورد کرد» در گفتگو با غلامرضا ظریفیان را منتشر کرد.
سرمقاله روزنامه آرمان به موضوع «فساد سیستم است نه مورد» به قلم یحیی آل اسحاق اختصاص یافت.
*گروه اطلاع رسانی
پژوهشم**2002**9131



12/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن