تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821080964




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ظرفیت انتقال آب به شهرهای جنوب شرق خوزستان افزایش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ظرفیت انتقال آب به شهرهای جنوب شرق خوزستان افزایش یافت
معاون نگهداري و تعميرات شرکت آب جنوب شرق خوزستان از تعمير و راه اندازي پمپ هاي دو و سه ksb ايستگاه پمپاژ منصوري يک و افزایش ظرفیت انتقال آب به شهرهای جنوب شرق خوزستان به میزان 11 هزار متر مکعب در ساعت خبر داد.
نویسنده : معصومه صالحی 
 محمد احمديان افزود: ايستگاه پمپاژ فشار افزاي منصوري يک، داراي هفت دستگاه پمپ از نوع ksb و کوباتا بوده که وظيفه جبران افت فشار آب در مسير کانال انتقال آب از کارون به شهرها و صنايع جنوب شرق استان را برعهده دارند. وی اضافه کرد: با توجه به افزايش آب مصرفي مشترکان در تابستان، با راه اندازي اين پمپ ها در حدود 11 هزار متر مکعب آب در ساعت به ظرفيت انتقال افزوده شد. معاون نگهداري و تعميرات شرکت آب جنوب شرق خوزستان افزود: دو دستگاه از پمپ هاي مذکور از نظر فني در شرايط نامطلوبي قرار داشتند، که با تلاش شبانه روزي همکاران واحد تعميرات مکانيک، برق و ابزار دقيق این شرکت پس از انجام تعميرات اساسي راه اندازي و به بهره برداران تحويل شد.




تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن