تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):همانا سعادتمند(به معنای) کامل و حقیقی کسی است که امام علی(ع) را در دور...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819919595




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جانشین فرمانده نیروی انتظامی از مرزهای سیستان و بلوچستان دیدن کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: جانشین فرمانده نیروی انتظامی از مرزهای سیستان و بلوچستان دیدن کرد زاهدان- ایرنا- سردار اسکندر مومنی پس از ورود به سیستان و بلوچستان به منظور بررسی آخرین وضعیت مرزهای این استان از هنگ مرزی میرجاوه دیدن کرد.


به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس، جانشین فرماندهی نیروی انتظامی در ستاد هنگ مرزی میرجاوه مورد استقبال رسمی مرزداران قرار گرفت و در نشستی که با هدف تشریح آخرین وضعیت مرزهای میانی این استان و موفقیت اخیر مرزداران در خنثی سازی توطئه گروهک تروریستی موسوم به جیش الظلم برگزار شده بود، شرکت کرد.
فرمانده هنگ مرزی میرجاوه در این نشست آخرین شرایط امنیتی، سیاسی، اجتماعی و اقدامات کنترلی انجام شده در مرزهای منطقه را تشریح کرد.
سردار مومنی پس از شنیدن گزارش وضعیت مرزهای منطقه با قدردانی از تلاش های شبانه روزی مرزداران سیستان و بلوچستان، لزوم پرهیز از روزمر گی، افزایش توان عملیاتی و مهارت های رزمی و همچنین اهتمام به آموزش کارکنان را مورد تاکید قرار داد.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی(ناجا) امروز /یکشنبه/ در راس هیاتی وارد زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان شد.
معاون اجتماعی فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان به خبرنگار ایرنا گفت: سردار مومنی و هیات همراه در سفر به استان علاوه بر حضور در نوار مرزی در نشست با فرماندهان انتظامی و مرزبانی استان موضوعات مختلف را مورد بررسی قرار می دهند.
سرهنگ رضا عامری ادامه داد: در این سفر هیاتی متشکل از هیات رییسه ناجا جانشین فرماندهی نیروی انتظامی را همراهی می کنند.
7316/3042/6081



11/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن