تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):علت روزه گرفتن آن است كه به سبب آن ثروتمند و فقير برابر شوند زيرا ثروتمند گرسنگى را اح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798436469




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده انتظامی کرمان: دغدغه امروز فضای مجازی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرمانده انتظامی کرمان: دغدغه امروز فضای مجازی است کرمان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: دغدغه امروز ما فضای مجازی و پنهانی در زندگی انسان هاست.


به گزارش ایرنا سردار حسین چناریان عصر سه شنبه در آیین پایانی سومین نشست منطقه ای و کارگاه های آموزشی تقویت همکاری های تخصصی و شبکه ای سازمان های مردم نهاد و دستگاه های اجرایی حوزه زنان و خانواده استان های کرمان و هرمزگان افزود: به همان اندازه که در فضای عینی و واقعی زندگی باید مراقبت، نظارت و فعالیت کنیم شاید به دلیل پنهان بودن فضای مجازی و آسیب هایی که وجود دارد دغدغه های ما پیچیده تر و گسترده شده است.
وی گفت: باید در فضای آرام و امن شرایطی را برای پیشرفت و رشد جامعه بشری فراهم کنیم که رشد امنیت نیز به عنوان بستر بسیاری از فعالیت ها، در سایه فعالیت های مردمی و مشارکتی رشد خواهد کرد.
وی امنیت پایدار را در سایه مشارکت فعالیت جمعی بویژه فعالیت های مردمی و سازمان های وابسته به مردم میسر دانست و افزود: پایداری و آرامش جامعه را مدیون مشارکت مردم بویژه سازمان های مردم نهاد می دانیم.
فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به مهمترین چالش هایی که امروز در جامعه وجود دارد و راهکارهایی برای گسترش حوزه امنیت گفت: ضرورت هایی به دلیل رشد سریع تغییرات جامعه اتفاق می افتد که در بخش امور مربوط به ایجاد ناامنی و موضوعاتی که موجب عدم امنیت می شود نیز به همین شکل است.
وی ادامه داد: پیچیدگی علل و عوامل در ایجاد ناامنی به سرعت تغییر می کنند و پیچیده می شوند.
سردار چناریان بیان کرد: در دوران نه چندان گذشته دغدغه ما در مسائل اجتماعی بحث زندگی واقعی و عینی مردم و قابل بررسی بود اما امروز به دلیل رشد در حوزه فناوری ها و علم دغدغه در حوزه امنیت اجتماعی گسترده تر از موضوعات دیگر شده است.
وی گفت: به همین دلیل بیشتر در حوزه مشارکت و کمک از نهادهای متکی به مردم در حوزه امنیت اجتماعی باید تاکید کنیم.
فرمانده انتظامی استان کرمان نقش سازمان های مردم نهاد در حوزه امنیت اجتماعی را ضروری تر دانست و افزود: اگر مهمترین چالش های جامعه را در دهه 80 و 70 با هم مقایسه کنیم کاملا تفاوت دارند و تغییر کرده اند.
وی گفت: این امر ایجاب می کند امروز فعالیت، مراقبت ها و تلاش خود را در گسترش امنیت در همه بخش های زندگی مردم بکار گیریم و برای آن اهمیت قائل شویم.
سردار چناریان افزود: اختلالات اجتماعی، نابسامانی ها، ماهواره، ارتباطات نامشروع، خیانت، مشروبات الکی و تخلفات ناشی از خشونت و بی انضباطی را در جامعه بررسی کنید
و می بینید که باید در حوزه امنیت اجتماعی نگرانی و دغدغه را افزایش دهیم که ورود مشارکت ها در این حوزه موثر بوده است.
وی گفت: با توجه به پیچیدگی آسیب های اجتماعی تعامل با سمن ها، شناسایی و مقابله با انواع آسیب ها و ناهنجاری های نوپدید را مد نظر داریم.
فرمانده انتظامی استان کرمان خاطرنشان کرد: امروز بیش از 100 نوع مواد روان گردان و مواد مخدر صنعتی جای نگرانی دارد و جدیدترین پدیده، اعتیاد به فضای مجازی و دیجیتالی است.
وی تصریح کرد: این نوپدید امروز در جمعیت جوانان و زنان ما کاهش سن مجرمان و افزایش جمعیت کیفری را به دنبال دارد و آسیب های جدید و نوپدید بسیار نگران کننده است.
وی گفت: امروز فعالیت حوزه سازمان های رسمی و دولتی متکی به اعتبارات است اما خوشبختانه سمن ها ثابت کردند متکی به موضوع دست و پاگیر اعتبار و برنامه های مصوب در این رابطه نیستند.
چناریان افزود: همت عاشقانه و دلسوزانه ای که در سمن ها وجود دارد و می تواند به کاهش دغدغه ها در حوزه امنیت اجتماعی کمک کند امید مردم است.
وی تصریح کرد: امروز یکی از برنامه ها و رویکردهای جدی پلیس و نیروی انتطامی پرداختن به همین مشارکت ها و سمن هاست.
وی گفت: مشارکت آفرینی، آموزش، جامعه پذیری، امکانات رفاهی و دفاع از حقوق شهروندی و مطالبه گری سمن ها امروز در جامعه ثابت شده است.
فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: با این رویکردها و بضاعت خوبی که در تعدد و تکثر سمن ها وجود دارد بهترین سرمایه به عنوان پشتوانه سلامت و امنیت محسوب می شوند.
وی اظهار کرد: در برنامه داریم که تا پایان سال جاری دو تا سه سمن را در این سازمان معرفی کنیم و بتوانیم این تعامل را افزایش دهیم.
این نشست به مدت سه روز در کرمان برگزار شد.
7443/3028



06/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 154]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن