تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):اسلام بر پنج چيز استوار است، برنماز و زكات حج و روزه و ولايت (رهبرى اسلامى).
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812954132




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سند کاهش فقر در مناطق شهری و روستایی زنجان تهیه می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سند کاهش فقر در مناطق شهری و روستایی زنجان تهیه می شود زنجان - ایرنا - فرماندار زنجان گفت: سند کاهش فقر در مناطق شهری و روستایی این شهرستان در دست تدوین است که اجرا و تحقق آن همکاری دستگاه های متولی را می طلبد.


مجید فرخی روز یکشنبه در جلسه صیانت از حقوق شهروندی شهرستان زنجان با اشاره به اینکه برخی دستگاه های متولی گزارش های لازم خود را در ارتباط با تهیه سند کاهش فقر در مناطق شهری و روستایی ارایه نکرده اند، افزود: برای دستیابی به اهداف ترسیم شده در این بخش همکاری دستگاه های مربوطه بسیار تاثیرگذار است.
وی یادآورشد: سند کاهش آسیب های اجتماعی در حوزه مواد مخدر شهرسنان نیز در دست تدوین است که طی جلسه آینده این موضوع مهم برای بحث و بررسی در دستور کار قرار می گیرد.
فرخی با بیان اینکه هم اکنون سند کاهش آسیب های اجتماعی در دست انجام است، ابراز کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، اجرای فاز دوم این سند در شهرستان زنجان آغاز شده است.
وی اظهار کرد: کاهش آسیب های اجتماعی به نوبه خود به افزایش سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی منتهی می شود.
** رسانه های جمعی اقدامات دولت را اطلاع رسانی کنند
فرماندار زنجان در ادامه به فعالیت های گوناگون دولت تدبیر و امید در حوزه های مختلف اشاره کرد و گفت: اطلاع رسانی صحیح از اقدامات دولت از طریق رسانه های دیداری و شنیداری، نوع نگاه عموم مردم و اعتماد آنان نسبت به دولت را بیش از گذشته افزایش می دهد.
فرخی افزود: دولت تلاش دارد به تمامی وعده های اعلام شده خود عمل کند و این در حالی است کمتر از اقدامات انجام شده اثر گذار اطلاع رسانی شده است.
وی با بیان اینکه دولت در حد مقدورات، امکانات و منابع مالی خود می تواند وعده های خود را عملی کند، ابراز کرد: به مردم باید گفته شود اغلب پروژه های اقتصادی و عمرانی در کوتاه مدت محقق نمی شود و در مدت تعریف شده ای قابل افتتاح و بهره برداری است.
فرماندار زنجان با بیان اینکه از زمان روی کار آمدن دولت یازدهم اقدامات بسیاری خوبی برای توسعه رو به رشد این استان انجام گرفته است، ادامه داد: هم اکنون 36 درصد جمعیت این استان در مناط روستایی واقع شده است که 50 درصد اعتبارات تملک دارایی نیز در این مناطق هزینه می شود.
وی پوشش گاز رسانی به روستاهای هدف این شهرستان را از برنامه های عمرانی عنوان و خاطر نشان کرد: تحقق برنامه های این بخش به رضایتمندی و کاهش مهاجرت روستاییان به شهرها منتهی می شود.
3001/7320



11/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن