تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):خدا را بسيار ياد كنيد و هميشه به ياد مرگ باشيد و قرآن زياد بخوانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804698077




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از تلافی خواهر شوهر در فیس بوک تا تعمیر 32 میلیون ریالی تلفن همراه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: پلیس گزارش می دهد: از تلافی خواهر شوهر در فیس بوک تا تعمیر 32 میلیون ریالی تلفن همراه تهران-ایرنا- با تلاش ماموران پلیس فتا انتظامی استان سیستان بلوچستان خواهرشوهری که اقدام به انتشار تصاویر خصوصی و نشر اکاذیب در خصوص یکی از بستگان خود کرده بود شناسایی و دستگیر شد.


به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ دوم کارآگاه سیدمحمد حسینی پور گفت: خانمی به این پلیس مراجعه و اظهار داشته فردی از طریق شبکه اجتماعی فیس بوک اقدام به پخش عکس های شخصی و نشر اکاذیب در خصوص وی کرده که با توجه به اهمیت موضوع پرونده تشکیل و در الویت کار قرار گرفت.
این مقام انتظامی ادامه داد: با بررسی سر نخ ها و ادله دیجیتال، متهمه که یکی از افراد مورد ظن شاکیه بود شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی به پلیس فتا فراخوانده شد.
وی تصریح کرد: متهمه که در ابتدا ارتکاب به هر گونه جرمی را انکار می کرد پس از مواجه با مستندات محکم پرونده اعتراف کرد، شاکیه زن برادر من است که مدتی پیش با همسر خود اختلاف پیدا کرده و قصد اخذ مهریه از وی را دارد من نیز به منظور تلافی این اقدام وی تصمیم گرفتم از طریق فیس بوک و پخش عکس های وی تلافی کنم.
رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان گفت: متهم به همراه پرونده برای صدور حکم نهایی راهی مراجع قضایی شد.

** تعمیر 32 میلیون ریالی یک تلفن همراه
،رئیس پلیس فتا فارس گفت: با تلاش ماموران پلیس فتا استان فارس فردی که با به دست آوردن اطلاعات حساب بانکی فردی در شیراز از طریق اینترنت اقدام به برداشت های غیر مجاز کرده بود ، شناسایی و دستگیر شد .
سرهنگ سید موسی حسینی گفت: فردی با ارائه مرجوعه قضائی به مأموران این پلیس مدعی شد از طریق فضای مجازی مبلغ 32 میلیون ریال به صورت غیرمجاز از حسابش برداشت شده است که پس از استعلام از بانک متوجه می شود برداشت از طریق فضای مجازی صورت گرفته است .
وی ادامه داد: پس از تشکیل پرونده کارشناسان پلیس فتا اقدامات فنی و تخصصی خود را جهت شناسایی متهم آغاز کردند.
حسینی افزود: با بررسی های به دست آمده مشخص شد شاکی برای تعمیر تلفن همراه خود به تعمیرگاه مربوطه مراجعه کرده و سپس برای پرداخت وجه مورد نظر کارت خودپردازش را در غیاب صاحب مغازه به شاگردش تحویل می دهد. شاگرد نیز پس از دریافت رمز ، تراکنش مالی را از طریق دستگاه کارت خوان انجام و در ادامه صاحب عابرکارت فراموش می کند کارتش را تحویل بگیرد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: شاگرد مغازه نیز از این فرصت به وجود آمده سوءاستفاده کرده و در اولین اقدام با مراجعه به عابربانک رمز دوم حساب شاکی را فعال و به صورت اینترنتی از حساب وی به صورت غیرمجاز برداشت می کند.
حسینی بار دیگر به شهروندان هشدار داد: کارت های اعتباری به منزله پول نقد می باشد و همواره افراد می بایست در حفظ و نگهداری آن کوشا باشند.

**انتقام جویی خواستگار کینه جو در لاین
فردی که با ایجاد پروفایلی در شبکه اجتماعی موبایلی لاین اقدام به انتشار تصاویر خصوصی یکی از شهروندان کرده و با درج مطالب خلاف علیه وی موجبات هتک حیثیت و آبروریزی او را فراهم کرده بود توسط کارشناسان پلیس فتای فلاورجان اصفهان دستگیر شد.
سرهنگ حسن نیکبخت فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: با شکایت خانمی جوان به پلیس فتای این فرماندهی مبنی بر هتک حیثیت او در فضای مجازی بررسی پرونده در دستور کار این پلیس قرار گرفت.
این مقام مسئول گفت: فرد شاکی در اظهارات خود عنوان کرد، فرد ناشناسی در شبکه اجتماعی لاین اقدام به ایجاد پروفایلی به نام وی و قرار دادن تصاویر شخصی او کرده است.
وی ادامه داد : در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که فردی اخیراً از شاکی خواستگاری کرده و به دلیل منفی بودن جواب وی او را چندین بار تهدید به انتشار تصاویرش کرده است.
نیکبخت گفت: با اظهارات شاکی و جمع آوری ادله دیجیتالی لازم در این زمینه متهم ظرف 24 ساعت دستگیر و در تحقیقات صورت گرفته عنوان کرد که با شاکی قرار گذاشته بودم که به خواستگاری وی بروم ولی او به یکباره از تصمیم خود منصرف و پیشنهاد ازدواج من را رد کرد و من به قصد انتقام جویی از او تصاویرش را تهیه و آنها را در پروفایلی که به نام او در لاین ایجاد کرده بودم اتشار دادم.
وی با بیان اینکه با اعتراف صریح متهم وی به همراه پرونده به دادسرا اعزام شد، افزود: هر فردی که به هر نحو اقدام به مزاحمت وهتک حیثیت در محیط مجازی نماید بر اساس قانون جرائم رایانه ای افزون بر اعاده حیثیت به حبس و جزای نقدی محکوم می شود.

** عامل هتک حیثیت و تشویش اذهان عمومی در بوشهر دستگیر شد
رئیس پلیس فتا استان بوشهر از شناسایی و دستگیری فردی که با ارسال پیام در شبکه های اجتماعی اقدام به هتک حیثیت و تشویش اذهان عمومی نسبت به مسوولان یکی از شهرستانهای استان توسط این پلیس خبر داد.
سرهنگ داریوش پورسعید رئیس پلیس فتای استان بوشهر تصریح کرد: پلیس فتای استان بوشهر در پی شکایت فردی مبنی بر هتک حیثیت در فضای مجازی توسط فرد ناشناسی از طریق ارسال پیام در شبکه های اجتماعی موبایلی بلافاصله وارد عمل شد.
رئیس پلیس فتا استان بوشهر اظهارداشت: کاراگاهان این پلیس با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله تیم عملیاتی تشکیل و و اقدامات خود را آغاز نمودند که در نتیجه متهم بلافاصله شناسایی که ضمن هماهنگی با مقام قضایی به این پلیس فراخوانده شد.
این مقام انتظامی ادامه داد: متهم در مرحله اول منکر هرگونه جرمی شد اما پس از ارائه شواهد و مستندات لب به اعتراف گشود براین اساس با توجه به بزه انتسابی پس از اخذ دستورات قضایی مناسب، مستندات مربوط به بزه صورت گرفته جمع آوری و صحت ادعای شاکی محرز شد.
وی ادامه داد: با اقدامات فنی و اطلاعاتی لازم معمول و در بررسی های انجام شده توسط کارآگاهان مبارزه با جرائم سایبری مشخص شد؛ قصد فرد مزاحم با ارسال و انتشار این پیام ها صرفأ اطلاع رسانی و بهبود وضعیت موجود بوده و به هیچ عنوان قصد بی احترامی یا تخریب فرد یا افرادی را نداشته است.
وی افزود: متهم به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قضایی تحویل مراجع ذیصلاح داده شد.

**جاساز30 کیلوگرم تریاک در باک بنزین
روز گذشته ماموران پلیس شهرستان دلیجان استان مرکزی پس از بازرسی از خودروی پژوی عبوری،موفق به کشف 30 کیلو گرم تریاک شدند.
سرهنگ حمزه امین نژاد فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان گفت: روز گذشته ماموران پلیس ایست و بازرسی این شهرستان در هنگام بازرسی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی پژوی عبوری مشکوک و پس از بازرسی دقیق از خودروی مذکور موفق به کشف 30 کیلو گرم تریاک، که به شیوه ماهرانه ای در قالب 30 عدد قوطی یک لیتری در باک بنزین آن قرارگرفته بود، شدند.
وی افزود: متهم پس از انجام مرحل مقدماتی و تشکیل پرونده قضایی به همراه مواد کشف شده برای سیر روند قانونی،تحویل مقام قضایی شد.

**جان باختن دو موتورسوار زیر چرخ های کامیونت ایسوزو
در برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با یک کامیونت ایسوزو در محور فرعی "لوجلی" شهرستان شیروان استان خراسان شمالی، دو نفر از راکبان موتورسیکلت کشته و یک نفر نیز مجروح شد.
سرهنگ علیرضا حسین زاده گفت: عصر روز گذشته یک دستگاه موتورسیکلت در 47 کیلومتری محور فرعی"لوجلی"شهرستان شیروان با یک دستگاه کامیونت ایسوزو به شدت برخورد کرده که بلافاصله مأموران پلیس راه شیروان جهت بررسی موضوع در محل حادثه حاضر شدند.
این مقام انتظامی گفت: در این حادثه دو نفر از راکبان موتورسیکلت(هر دو 21 ساله) به علت شدت جراحات وارده ناشی از تصادف در دم فوت و راکب دیگر موتورسیکلت نیز به شدت مجروح شده که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان منتقل می شود.
رئیس پلیس راه خراسان شمالی افزود: کارشناسان پلیس راه علت اصلی این تصادف را بی مبالاتی از سوی راننده موتورسیکلت به علت انحراف به چپ و نقض ماده 119 آیین نامه راهنمایی و رانندگی اعلام کردند.
حسین زاده با اشاره به اینکه رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی سرلوحه راکبان موتورسیکلت باشد، افزود: استفاده از کلاه ایمنی یکی از مهمترین عوامل در تضمین سلامت رانندگان موتورسیکلت است.
اجتمام(1)9105** 1418



11/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن