تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 16 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گوش خود را به شنيدن خوبى‏ها عادت بده و به آنچه كه به صلاح و درستى تو نمى‏افزايد گو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799571854




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعزام 23 گروه جهادي قم به مناطق محروم کشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ مرداد ۱۳۹۴ (۱۰:۱۸ق.ظ)
مسوول سازمان بسيج سازندگي استان قم: اعزام 23 گروه جهادي قم به مناطق محروم کشور موج - قم - مسوول سازمان بسيج سازندگي استان قم از اعزام 23 گروه جهادي استان قم به مناطق محروم و کم برخوردار کشور در ايام تابستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، مسوول سازمان بسيج سازندگي استان قم ضمن گراميداشت ياد و خاطره شش هزار شهيد گلگون کفن استان قم گفت: اردوهاي جهادي صبغه اي از سال 1379 دارد که در پي اقدام خودجوش جمعي از دانشجويان عزيز به محروميت زدايي در مناطق محروم، مقام معظم رهبري دستور بر تشکيل سازمان بسيج سازندگي با عنوان رده پشتيباني کننده از اين اقدامات خودجوش را صادر فرمودند.
وي با بيان اين که رفته رفته شاهد افزايش کميت و افزايش کيفيت در اردوهاي جهادي از سال 79 تا به امروز بوده ايم، گفت: خدمات بسيار شاياني در قالب هاي مختلف گروه هاي جهادي در عرصه هاي عمراني، فرهنگي، بهداشتي، درماني، ورزشي و غيره ارائه شده است.
سيد حسين فرهادي افزود: امسال هم بحمدالله شاهد شکوفايي روحيه خدمت رساني در بين جوانان عزيز قمي بوديم که بسيجيان استان قم هر ساله در اين زمينه خوش مي در خشند.
وي با اشاره به اين که فرهنگ خدمت رساني در بين آحاد مردم و اقشار مختلف بسيج گسترش پيدا کرده است، افزود: امسال در برنامه، در فصل تابستان 1821 نفر در قالب گروه هاي جهادي طلاب، محلات و دانشجويي به مناطق محروم اعزام شدند.
مسوول سازمان بسيج سازندگي سپاه امام علي بن ابي طالب(ع) خاطرنشان کرد: طلاب بسيجي استان قم در تير سال جاري و با حضور در استان هاي کرمان، کرمانشاه، بجنورد، لرستان، ياسوج، سيستان، همدان و ايلام به فعاليت در عرصه هاي عمراني، فرهنگي و تبليغي پرداختند.
وي افزود: تا کنون بالغ بر 1251 نفر به اين اردوها اعزام شدند و ما بقي يا در حال انجام است و يا تا پايان تابستان انجام خواهد شد.
فرهادي گفت: از بين گروه هاي انجام شده و در حال برنامه ريزي 7 گروه در قم و 16 گروه در استان هاي ديگر از جمله کرمان، لرستان، کرمانشاه، ايلام، مرکزي اجراي ماموريت خواهند داشت.
وي با بيان اين که تا کنون 23 گروه جهادي براي ايام تابستان سازماندهي شده اند، افزود: احتمال افزايش اين گروه ها خواهد بود.
مسوول سازمان بسيج سازندگي سپاه استان قم تصريح کرد: از بين جهادگران 1661 برادر و 160 نفر را خواهران تشکيل مي دهند که در اين گروه ها بسيجيان به عمده فعاليت هاي عمراني، فرهنگي، درماني و تبليغي با شاخص اقتصاد مقاومتي خواهند پرداخت.
وي با بيان اين که اين دوره ها براي دانشجويان و طلاب بسيجي به مدت 10 الي 12 روزه به طول خواهد انجاميد، گفت: بسيجيان نواحي مقاومت بسيج نيز به مدت 7 روز فعاليت جهادي خواهند داشت.
فرهادي بازتاب اردوهاي جهادي را از جانب اهالي مناطق محروم بسيار خوب ارزيابي کرد و افزود: افزايش رضايتمندي اهالي مناطق محروم و کم برخوردار به وضوح قابل مشاهده است.
وي با اشاره به اين که تامين مصالح عرصه عمراني بر عهده دستگاه هاي دولتي، خيرين و قرارگاه قرب کوثر خاتم الانبيا خواهد بود، گفت: از مسوولين درخواست مي شود توجه ويژه اي به اردوهاي جهادي داشته باشند.
مسوول سازمان بسيج سازندگي استان قم در پايان با بيان اين که شبيه ترين اتفاق امروز به دوران دفاع مقدس و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس همين اردوهاي جهادي و جهادگران بسيجي هستند، تصريح کرد: همچنان که در زمان جنگ تحميلي همه امکانات بسيج مي شد و در اختيار رزمندگان براي دفاع از مملکت قرار مي گرفت امروز هم که در جنگ اقتصادي قرار داريم و با محوريت اقتصاد مقاومتي که اين عزيزان دارند، بايستي در خدمت اين عزيزان باشيم که بتوانيم پرچم اسلام را در بلندترين نقاط به اهتزاز در بياوريم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن