تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819168552




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکلات دو واحد تولیدی در حال احداث ارومیه بررسی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: با حضور هیأت مرکز خدمات سرمایه گذاری آذربایجان غربی مشکلات دو واحد تولیدی در حال احداث ارومیه بررسی شد ارومیه ـ ایرنا ـ هیأتی متشکل از نایب رئیس و کارشناسان مرکز خدمات سرمایه گذاری استان آذربایجان غربی به همراه معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری از دو واحد تولیدی در دست احداث در ارومیه بازدید و مشکلات این دو واحد را برای آغاز فعالیت تولیدی بررسی کردند.


به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی ، اعضای این هیات با حضور در محل اجرای این دو طرح تولیدی که از محل سرمایه گذاری داخلی و خارجی در احل احداث است ، از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات فرا روی تولید و فعالیت آنها قرار گرفتند.
بنا بر همین گزارش در راستای نظارت و راهبری طرح های سرمایه گذاری از سوی دبیرخانه مرکز خدمات سرمایه گذای استان با حضور معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری ، نماینده وزیر اقتصاد و نایب رییس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان ، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین¬الملل استانداری و کارشناسان سرمایه‎گذاری مرکز خدمات سرمایه گذاری استان از محل شرکت شقایق درخشان رنگین ارومیه تولیدکننده انواع سیگارت فیلتردار و کارتن پلاست بازدید کرده پیشرفت کار طرح سرمایه گذاری این واحدهای تولیدی را بررسی کردند.
تقی کهوریان معاون برنامه ریزی استانداری آذربایجان غربی در این دیدار با مشاهده و استماع مشکلات واحدهای تولیدی که با سرمایه های داخلی یا خارجی در حال احداث است ، برای رفع مشکلات مالیاتی ، مسایل گمرکی ، افزایش نقدینگی و سرمایه در گردش و الزامات استاندارد قول مساعد داد.
نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی نیز در جریان این بازدید با اشاره به دغدغه دولت برای مهیا کردن زمینه مساعد جهت سرمایه¬گذاری خارجی گفت: برای عملی شدن قانون تشویق و حمایت از سرمایه¬گذاری خارجی در قالب قانون فیپا ، ضرورت دارد تا موانع و مشکلات احتمالی پیش روی پروژه¬های سرمایه¬گذاران به دبیرخانه مرکز خدمات سرمایه-گذاری استان انعکاس داده شود تا این مرکز تدابیر لازم را برای به رسیدگی به مشکلات سرمایه¬گذاران اتخاذ کند.
داود غفارپور برگزاری جلسه اختصاصی به منظور رتفع مشکلات سرمایه گذاران در راستای قانون تشویق و حمایت از سرمایه گذاری در قالب قانون فیپا با هماهنگی استانداری و دستگاههای ذیربط استان را از اولویت ویژه مرکز خدمات سرمایه گذاری برشمرد و ابراز امیدواری کرد که این جلسه بتواند روند حل مشکل سرمایه گذاران خارجی را تسهیل و تسریع کند.
بابایی مدیر¬کل امور اقتصادی و بین الملل استانداری آذربایجان غربی نیز به افزایش روزافزون حجم واردات سیگار به کشور اشاره کرد و بر ضرورت اصلاح برخی سیاست های اقتصادی که موجب ایجاد قاچاق می شود تأکید کرد.
وی افزود: در راستای حمایت از تولید داخلی و کاهش مضرات احتمالی این محصول ، می توان توان تولید داخلی را مضاعف کرد به گونه ای که علاوه بر تأمین نیازهای داخلی ، مقداری نیز به سایر کشورها صادر شود.
وی احداث و راه اندازی کارخانه سیگار را گامی مهم در جهت توسعه صنعتی و اشتغالزایی در این استان دانست و در راستای حل مشکل تأخیر زمانی ترخیص کالا و مواد اولیه طرح تولید انواع سیگارت فیلتردار با توجه به مجهز بودن شرکت دخانیات استان به امکانات آزمایشگاهی ، پیشنهاد داد که ترخیص کالا در انبارهای اختصاصی در محل کارخانه انجام شود.
در ادامه این جلسه مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت تولیدکننده انواع سیگارت فیلتردار نیز به مشکل واردات مواد اولیه از قبیل توتون و کاغذ از کشورهای برزیل ، آرژانتین ، ترکیه و آفریقای جنوبی ، تسریع در ترخیص کالای یاد شده در گمرک مرزی تأکید کرد.
قلیچ کانلو گفت: بیش از 20 میلیون یورو برای خرید و نصب تجهیزات خط تولید این کارخانه هزینه شده و تمامی تجهیزات مربوطه در سه خط تولید نصب شده و هم اکنون در مراحل پایانی تولید آزمایشی قرار دارد که همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان طبق برنامه زمانبندی شده خط تولید کامل کارخانه با برند ماتادور به بهره برداری می رسد.
براساس برآوردهای فنی ، این شرکت با تولید سالیانه چهار میلیارد نخ سیگار ، 80 شغل مستقیم برای استان ایجاد می کند.
به گزارش ایرنا ، این هیأت از واحد تولیدی کارتن پلاست نیز که با سرمایه داخلی در حال احداق است ، بازدید کرده و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل آن قرار گرفت.ک1
1905



10/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن