تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان، در روز قيامت، قدم از قدم برنمى‏دارد، مگر آن كه از چهار چيز پرسيده مى‏شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814755517




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پنج میلیارد ریال برای اصلاح شبکه توزیع آب منطقه باهنر یاسوج هزینه شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: پنج میلیارد ریال برای اصلاح شبکه توزیع آب منطقه باهنر یاسوج هزینه شد یاسوج - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعتباری افزون بر پنج میلیارد و 500 میلیون ریال برای اصلاح و مرمت هشت کیلومتر شبکه توزیع آب آشامیدنی منطقه باهنر یاسوج و کوچه ها و خیابان های آن هزینه شده است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، سید علی لدنی نژاد روز شنبه در حاشیه عملیات اصلاح و مرمت شبکه توزیع آب آشامیدنی منطقه باهنر یاسوج افزود: روند مطالعه و تامین اعتبار مورد نیاز برای انجام این امر مهم دو ماه طول کشید.
وی با اشاره به فرسودگی بالای شبکه توزیع آب آشامیدنی منطقه باهنر یاسوج، بیان کرد: قدمت 30 ساله شبکه توزیع، هدررفت بالای آب در شبکه توزیع و وجود انشعاب های غیرمجاز موجب بروز مشکلات متعددی در روند آبرسانی به این منطقه شده بود.
لدنی نژاد اظهار کرد: به دلیل وجود مشکلات چشمگیر در زمینه تامین آب آشامیدنی منطقه باهنر یاسوج شرکت آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد اقدام به برنامه ریزی برای تعویض شبکه قدیمی توزیع آب این منطقه کرد.
وی عنوان کرد: اصلاح و مرمت شبکه توزیع آب آشامیدنی منطقه باهنر یاسوج و کوچه ها و خیابان های آن از سوی پنج پیمانکار به طور همزمان انجام شد.
لدنی نژاد ابراز داشت: تلاش بر این بود که مشکلات مربوط به شبکه توزیع آب آشامیدنی منطقه باهنر یاسوج برای همیشه برطرف شود.
مدیرعامل شرکت آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد افزود: 24 ساعت قبل از انجام عملیات اصلاح و مرمت اطلاع رسانی لازم در زمینه مواجهه مردم منطقه باهنر یاسوج با قطع آب آشامیدنی از طریق صدا و سیمای مرکز استان انجام شد.
لدنی نژاد گفت: هنگام اجرای طرح به دلیل فرسودگی بالای شبکه توزیع و رعایت نشدن اصول فنی در اجرای شبکه های اصلی و توزیع منطقه باهنر یاسوج مشکلات پیش بینی نشده ای در روند تامین آب خیابان های رجاء، ابن سینا و بخشی از محلات ترمینال قدیم به وجود آمد.
وی بیان کرد: برای تامین آب آشامیدنی اهالی مناطق مورد نظر آبرسانی از طریق سه دستگاه تانکر سیار از اولین ساعات قطعی آب آشامیدنی به طور شبانه روزی آغاز شد.
لدنی نژاد اظهار کرد: اصلاح و مرمت شبکه توزیع آب آشامیدنی در این حجم زیاد نیازمند عزم جهادی بود و به همین دلیل تمام مدیران و معاونان ستادی شرکت آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد با تلاش و جدیت خاص این کار را انجام دادند.
وی عنوان کرد: با نصب اصولی شبکه توزیع آب آشامیدنی و اصلاح شبکه در منطقه باهنر یاسوج بخش عمده ای از مشکلات مربوط به آب آن برطرف شده است.
کهگیلویه و بویراحمد دارای بیش از 138 هزار مشترک آب و حدود 27 هزار مشترک فاضلاب در مناطق شهری است.
7535/6162



10/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن