تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برتر از هر کار نیکی، کاری هست تا جاییکه مرد در راه خدا کشته شود، پس چون در راه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818998682




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مردم بروجرد در مجلس عنوان کرد مشارکت بخش خصوصی در اجرای پروژه‌های مختلف بروجرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماینده مردم بروجرد در مجلس عنوان کرد
مشارکت بخش خصوصی در اجرای پروژه‌های مختلف بروجرد
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: بخش خصوصی مشارکت خوبی در پروژه‌‏های عمرانی و خدماتی این شهرستان داشته است.

خبرگزاری فارس: مشارکت بخش خصوصی در اجرای پروژه‌های مختلف بروجرد



به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، علاءالدین بروجردی عصر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‎های عمرانی شهرداری و اداره ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از اقدامات سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این شهرستان، پروژه هشت بهشت است، اظهار داشت: فاز اول این پروژه در حال انجام است و هفت فاز دیگر نیز در آینده به آن افزوده می‎شود.
وی، این پروژه را بزرگترین مجموعه تجاری غرب کشور دانست و با اشاره به اینکه پروژه هشت بهشت می‏‌تواند نقش بسزایی در تقویت چرخه اقتصادی شهرستان ایفا کند، ادامه داد: مردم به منظور تأمین برخی مایحتاج خود به شهرهای همجوار و تهران مسافرت می‎کنند و در سایه به ثمر رسیدن این پروژه، خرید مردم به بروجرد متمرکز می‏‎شود.
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: انجام این پروژه عظیم با همکاری مدیران ارشد استانی، شهرداری و شورای شهر این شهرستان صورت گرفته است و امید است در مدت زمان کوتاهی به بهره‎برداری برسد.
بروجردی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: با همکاری دو ارگان مردمی شهرداری و اداره ورزش و جوانان این شهرستان فعالیت‎های بزرگی در حال انجام است.
وی متذکر شد: محل جدید ورزش‌‏های باستانی اقدام جدیدی است که با همت اداره ورزش و جوانان مراحل پایانی خود را طی می‎کند.
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی به حلقه مفقوده در ورزش همگانی این شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: ایجاد جاده سلامت به منظور استفاده دوچرخه‌سواران و پیاده‌روی نقش مهمی در تضمین سلامتی شهروندان دارد.
بروجردی یادآور شد: احداث پارک ویژه بانوان در سال‌‏های گذشته بخش عمده مشکلات بانوان این شهرستان را در انجام ورزش‏‌هایی نظیر دوچرخه‌سواری از میان برداشته است.
وی در پایان تأکید کرد: با توجه به مجموع سیاست‎ها خصوصاً علاقمندی جوانان و بسیجیان به ورزش‌‏های رزمی مکانی به این منظور در حال احداث است و تلاش می‌‏شود در اسرع وقت به اتمام برسد.
انتهای پیام/85013/ذ30

94/05/10 - 17:39





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن