تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):راستى عزّت است و نادانى ذلّت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802803684




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اتحادیه اروپا سیاست و عملکرد مستقلی در قبال ایران داشته باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده ولی فقیه در لرستان: اتحادیه اروپا سیاست و عملکرد مستقلی در قبال ایران داشته باشد خرم آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: سیاست و عملکرد اتحادیه اروپا در قبال ایران مستقل و به دور از هرگونه فشار سیاسی باشد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میرعمادی روز شنبه در دیدار با پدرو ویینا سفیر اسپانیا در تهران افزود:سیاست های اتحادیه اروپا در برخی مواقع ناشی از قدرتهای بزرگ است که این امر با استقلال منافات دارد.
وی با بیان اینکه استقلال در جمهوری اسلامی ایران الگوی مناسبی است اظهار داشت: کشورهای مستقل از جمله ایران و اسپانیا باید فارغ از هرگونه فضای تبلیغات روانی گفتگو کنند چراکه جهان به سمتی در حرکت است که زور ، ستم و تروریست در آن قابل پذیرش نیست.
وی تصریح کرد: امروز در مبارزه با تروریسم عزم جدی قدرتهای بزرگ دنیا دیده نمی شود و عمل این کشورها مثل شعار آنها نیست.
وی با اشاره به اینکه سلاح تروریستها از قدرتهای بزرگ دنیا تامین می شود گفت: سابقه مبارزه با مواد مخدر و تروریست درکارنامه دو کشور ایران و اسپانیا وجود دارد که باید تشدید شود.
وی ادامه داد: نتایج حرکات و رفتار تروریست ها همه را درگیر می کند و ازین رو مبارزه با این معضل نیازمند عزم همگانی و تلاش بین المللی است.
حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی با اشاره به مبارزه 37 ساله ایران با تروریست گفت: ائتلاف ضد تروریستی بدون حضور ایران تشکیل شد که عدم حضور ایران در این ائتلاف از دلایل ناکارآمد بودن این ائتلاف است.
وی همچنین با تاکید بر ارتقا روابط دو ملت ایران و اسپانیا اظهار داشت: عده ای قدرت طلب اجازه نمی دهند ملتها با یکدیگر ارتباط داشته باشند و این در حالی است که روابط بین ملتها تعیین کننده مسیر بوده و مسائل اقتصادی، فرهنگی و سیاسی تحت تاثیر روابط بین ملتها است.
وی ادامه داد: نمونه این امر تحریم ظالمانه علیه ملت ایران است که پس از 12 سال گفتگو مشخص شد ایران به دنیال سلاح هسته ای نبوده بلکه خواهان دانش هسته ای است.
وی ادامه داد: ملت و دولت ایران علاوه بر اینکه مقید به مسائل انسانی هستند به دین اسلام نیز اعتقاد دارند ، دینی که در آن بر صداقت و احترام در روابط متقابل تاکید شده است.
وی کرامت انسانی را از نکات مهم و مورد توجه در دین اسلام برشمرد و افزود: اسلام خواستار رشد و تعالی و صلح و آرامش برای همه است و جمهوری اسلامی نیز به این اصول پایبند بوده و خواهد بود.
وی همچنین با اشاره به توافق هسته ای ایران در وین اضافه کرد: امروز جهان با واقعیت جدیدی مواجه شده و همه باید تلاش کنند این واقعیت ها را شناخته و به آن عمل نمایند.
حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی ادامه داد: ملت ایران پس از پیروزی انقلاب با حفظ استقلال، سرنوشت خود را در دست گرفته و در طول 37 سال قدرتهای برتر مادی نتوانستند اراده این مردم را سست کنند.

***برقراری پرواز ایران - اسپانیا
سفیر اسپانیا در تهران نیز در این دیدار از برقراری پرواز مستقیم تهران - اسپانیا خبر داد و گفت: هرچقدر رابطه ایران، اسپانیا و اروپا قوی تر باشد برای جهان بهتر است.
پدرو ویینا افزود: اسپانیا در مبارزه با تروریست همواره اقدام کرده اما مساله تروریست یک بحث بین المللی است که باید در حوزه بین الملل و به کمک تمام کشورها حل شود.
وی اظهار داشت: همچنین یکی از دانشگاههای اسپانیا موظف شده نسبت به بررسی دانشگاههای ایران وبرقراری روابط با این دانشگاهها اقدام و بررسی کند.
سفیر اسپانیا در این سفر با استاندار لرستان و نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد و پس از این نیز با رییس و هیات رییسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم آباد و همچنین روسای دانشگاه ای لرستان دیدار و گفتگو خواهد کرد.
همچنین در نظر است سفیر اسپانیا در نشست مشترکی با فعالان اقتصادی لرستان و نمایندگان بخش خصوصی استان راهکارهای افزایش همکاری های اقتصادی بین استان لرستان و کشور اسپانیا را بررسی نماید.
7269/6060



10/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن