تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 6 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818661484




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توافقنامه وین تاثیر بسزایی در روابط ایران و اتحادیه اروپاخواهد داشت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سفیر اسپانیا در تهران: توافقنامه وین تاثیر بسزایی در روابط ایران و اتحادیه اروپاخواهد داشت خرم آباد - ایرنا - سفیر اسپانیا در تهران گفت: توافقنامه وین تاثیر بسزایی در تسهیل روابط ایران و اتحادیه اروپا خواهد داشت.


به گزارش خبرنگار ایرنا پدروویینا روز شنبه در دیدار با استاندار لرستان افزود: توافقنامه وین روابط مطلوبی میان ایران و اتحادیه اروپا به ویژه اسپانیا برقرار خواهد کرد .
وی با بیان اینکه اسپانیا از دیرباز تاکنون تضاد و خصومتی با ایران نداشته و تنها قوانین تحریم را رعایت کرده است، گفت: از مردم و مسوولان ایران برای سفر به اسپانیا استقبال می شود.
سفیر اسپانیا در تهران همچنین اظهار کرد: دولت دکتر روحانی و دکتر ظریف زحمات بسیاری متحمل شده و کار بسیاری بزرگی در راستای مساله هسته ای ایران انجام دادند بنابراین دنیا از این اقدام آنان تشکر می کند .
***واردات نفت خام ایران به اسپانیا از سر گرفته می شود
سفیر اسپانیا در تهران گفت: پس از ایتالیا، اسپانیا دومین وارد کننده نفت خام ایران بود که متاسفانه واردات نفت ایران به اسپانیا از سال 2012 قطع شده است.
پدرو ویینا ادامه داد: با توجه به توافقات وین، از شرکتهایی که پیش از این در زمینه واردات نفت ایران به اسپانیا فعالیت می کردند برای همکاری مجدد دعوت خواهد شد.
***رشد سه برابری سفر گردشگران اسپانیا به ایران
وی همچنین با تاکید بر اهمیت ارتقای صنعت گردشگری میان دو کشور بدون اشاره به آمار گفت: در سه سال اخیر سفر گردشگران اسپانیا به ایران رشد سه برابری داشته است.
وی اظهار داشت: افزایش سفر به ایران به دلیل تسهیل در صدور ویزا در دولت دکتر روحانی محقق شده است.
وی با بیان اینکه اسپانیا سومین کشور توریست پذیر دنیا است گفت: اسپانیا با 44 میلیون نفر، سالانه پذیرای 70 میلیون توریست بوده و 19 درصد درآمدهای این کشور حاصل صنعت گردشگری است.
پدرو ویینا اضافه کرد: با توافق وین نمایندگانی از کشور اسپانیا در حوزه های مختلف به منظور بهبود و توسعه روابط دو کشور وارد ایران می شوند.
سفیر اسپانیا در این سفر با استاندار لرستان و نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد و پس از این نیز با رییس و هیات رییسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم آباد و همچنین روسای دانشگاه های لرستان دیدار و گفتگو خواهد کرد.
همچنین در نظر است سفیر اسپانیا در نشست مشترکی با فعالان اقتصادی لرستان و نمایندگان بخش خصوصی استان راهکارهای افزایش همکاری های اقتصادی بین استان لرستان و کشور اسپانیا را بررسی کند.7269/6001/1042



10/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن