تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799051943




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پوشاک فیلیپینی هم به بازار ایران آمد! / دلیل گرانی لباس‌های ترک چیست؟


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: کشور ما یک فصل از کشورهای تولیدکننده برند عقب است. در ترکیه آخر فصل، حراج واقعی صورت می‌گیرد، این بهترین فرصت است تا وارد کننده‌ آخر فصل به سراغ این حراج برود و تولیدات برندها را با قیمت پایین بخرد و به ایران بیاورد.

به گزارش تراز ،محمد مهدی رئیس‌زاده، دبیر انجمن صنایع نساجی گفت: پوشاکی که از طرف ترکیه وارد کشور ایران می‌شود تنها متعلق به خود ترکیه نیست، بسیاری از این کالاها چینی و حتی از کشورهای شرق آسیا و دیگر کشورها هستند.وی افزود: این اواخر فیلیپین هم به تولید پوشاک روی کرده و آن را به کشور ما صادر می کند، منتها تولیدات این کشورها از طریق امارات یا ترکیه به کشور ما وارد میشود.وی تأکید کرد: این کشورها برندهای معروف را کپی‌سازی کرده و قیمت‌هایشان هم فوق العاده نسبت به برند اصلی پایین‌تر است زیرا اصل نیستند.بازار ایران به دلیل قیمت بالای برندها توان رقابت با آن‌ها را داردرئیس زاده اظهار داشت: اگر برندهای اصلی خود ترکیه وارد ایران می‌شدند نمی‌توانستند با پوشاک ایرانی رقابت کنند، زیرا این تولیدات اصل قیمتشان بالا است و چون گران هستند بنابراین محصولات ما از نظر قیمت و کیفیت قابل رقابت با آن‌ها است.وی اضافه کرد: آن چیزی که قابل رقابت نیست جنس های بنجل یا کیفیت پایین چین است که از طریق امارات و ترکیه وارد می شود.بخشی از واردات پوشاک از طریق اظهار خلاف واقع وارد کشور می‌شوددبیر انجمن صنایع نساجی گفت: بخشی از واردات از طریق اظهار خلاف واقع وارد کشور می‌شود، زیرا پوشاک جزو اولویت ده است و حقوق ورودی اش هر چقدر که در جدول است در دو ضرب می شود به همین دلیل حاصل آن به قدری زیاد است که اصلا به صرفه نیست از طریق قانونی پوشاک وارد کشور کنند.وی عنوان کرد: مواد اولیه صنعت نساجی یک سری اقلامی هستند که تعرفه پایینی هم دارند. پس اظهار خلاف واقع می تواند موجب سوء استفاده شود. در واقع پوشاک وارد کشور می‌شود ولی به عنوان پوشاک اظهار نخواهد شد بلکه وارد بخش دیگری می شود که تعرفه کمتری دارد.

لباس‌های حراج شده و چروک خورده برندهای ترکیه، اتو می‌شوند و با فاصله زمانی در ایران به فروش می‌رسندوی با بیان این که مد در کشور ما اصولا یک فصل از کشورهای تولیدکننده برند عقب است، گفت: یک مشکل دیگر در بحث پوشاک در بازار داخلی حراج‌های فصلی در کشورهای تولیدکننده برند است. در ترکیه آخر فصل، حراج واقعی صورت می‌گیرد یعنی 70 درصد حراج می گذارند این بهترین فرصت است تا وارد کننده‌ آخر فصل به سراغ این حراج  برود و تولیدات برندها را با قیمت پایین بخرد.رئیس زاده تصریح کرد: واردکننده لباس را به ارزش یک دلار می خرد و آن را از طرق مختلف وارد کشور می کند این لباس‌های پر چین و چروک و در گونی گذاشته شده از طریق لنج وارد کشور می‌شوند، بخار می‌خورد و اتو می‌شود و جوان‌ها نیز از آن‌ها استفاده می‌کنند.وی تأکید کرد: در حقیقت این لباس‌ها همان لباس یک دلاری است که حالا چندین برابر فروخته می شود و این چنین می‌شود که فروشگاهی مثلا در شمال شهر تهران به جای اینکه به سود 13 درصدی از تولیدات داخل اکتفا کند، به سودی 100 تا 200 درصدی می‌رسد.نیازمند منابع ارزی هستیم تا ماشین آلات خود را به روز کنیموی در رابطه با نوسازی ماشین‌های صنعت نساجی گفت: ماشین الات کلا از سال 84 به بعد در صنعت نساجی بازسازی شد و واردات هم صورت گرفت.خیلی از ذخایر ارزی بابت همین نوکردن صنایع به کار رفت اما الان در سال 94 هستیم و ده سال گذشته و صنعت پوشاک صنعتی است که مرتب باید به روز شود چون با مد و سلیقه مردم رابطه دارد.دبیر انجمن صنعت نساجی در پایان خاطرنشان کرد: پوشاک یک بخش صنعت است، به طور مثال فرش ماشینی که خیلی هم پیشرفت داشته است ماشین الات 350 شانه داشت و بعد 700 شانه و بعد 1000 شانه و الان 1200 شانه داریم. خیلی روی این تکنولوزی کار شده و برای پیشرفت بیشتر نیازمند منابع ارزی در جهت نوسازی‌اش هستیم.


منبع: نسیم



زمانبندی انتشار: 10 مرد 1394 - 10:59





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن