تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند به ازاى هر حرفِ آن چهار هزار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798289563




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه یاسوج: غربی ها هرگز تسلیم شدن ملت ایران را نخواهند دید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه یاسوج: غربی ها هرگز تسلیم شدن ملت ایران را نخواهند دید یاسوج - ایرنا - امام جمعه یاسوج گفت: سردمداران کشورهای غربی به ویژه آمریکا هرگز تسلیم شدن ملت شجاع، بابصیرت، ولایتمدار و هوشیار ایران اسلامی را در برابر زیاده خواهی ها و خواسته های نامشروع خود را نخواهند دید.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی در خطبه های نماز جمعه یاسوج افزود: ادعای روی میز بودن تمام گزینه ها یکبار دیگر و به تازگی از سوی دولتمردان آمریکا مطرح شده در حالی که این تهدیدها تکراری و بی پایه و اساس است.
وی بیان کرد: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب نباید توافق هسته ای ایران و کشورهای عضو گروه 1+5 مورد سوء استفاده جناح، گروه و یا قشر خاصی قرار گیرد بلکه تصمیم گیری در مورد رد یا قبول این موضوع اساسی ملی و همگانی است.
وی با اشاره به 14 مرداد روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی، اظهار کرد: نکته جالب و قابل تامل اینکه آمریکای جنایتکار، اشغالگر عراق و افغانستان، حامی رژیم صهیونیستی و ایجاد کننده گروهک های تروریستی داعش و القاعده ادعای طرفداری از حقوق بشر را دارد.
وی با اشاره به اینکه در هر نقطه ای از دنیا که جنایتی اتفاق می افتد آمریکا در آن دخیل است، عنوان کرد: عربستان سعودی با حمایت های همه جانبه آمریکا به کشور اسلامی یمن حمله نظامی کرده و در حال ارتکاب انواع جنایت های ددمنشانه است.
امام جمعه یاسوج به 12 مرداد مصادف با 17 شوال سالروز نبرد حضرت علی (ع) با عمربن عبدود قهرمان معروف فریش و نامگذاری آن به نام روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای اشاره کرد و ابراز داشت: ورزشکاران، پهلوانان و قهرمانان رشته های مختلف ورزشی ایران اسلامی از حضرت علی (ع) الگو و سرمشق بگیرند.
وی با اشاره به 14 مرداد سالروز صدور فرمان مشروطیت، بیان کرد: آیت الله شیخ فضل الله نوری که از ایجاد کنندگان جریان مشروطیت بود و همواره بر مشروعه بودن آن تاکید داشت به جرم تلاش برای جلوگیری از انحراف چنین جریان مهمی به دار آویخته شد و به شهادت رسید.
حسینی اظهار کرد: قسمت های سردسیری کهگیلویه و بویراحمد در فصل تابستان میزبان گردشگرانی از نقاط مختلف کشور است و از مردم میهمان نواز این استان انتظار می رود رفتار مناسبی با آنان داشته باشند.
وی عنوان کرد: برخورد نامناسب از سوی قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد با مسافران این استان سابقه درخشان میهمان نوازی استان را خدشه دار کرده و زیر سوال می برد.
7535/6162/6060



09/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن