تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از كسانى مباش كه بى‏عمل، به آخرت اميد دارند... از گناه باز مى‏دارند، اما خود باز ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821176024




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سه نفر در سیل محور بجنورد - جنگل گلستان مفقود شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سه نفر در سیل محور بجنورد - جنگل گلستان مفقود شدند بجنورد- ایرنا- سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: سه نفر بر اثر سیل بجنورد- جنگل گلستان در محدوده چمن بید به رباط قره بیل مفقود شدند.


به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی این جمعیت در روز جمعه، حسین درویشی گفت: عملیات جست و جو برای یافتن مفقودان همچنان ادامه دارد.
وی اظهار کرد: هم اکنون تیم عملیاتی شامل 100 امدادگر و نجاتگر علاوه بر ارائه خدمات لازم به سیل زدگان عملیات تخلیه آب از 19 واحد مسکونی با به کارگیری 12 موتور پمپ و لجن کش انجام می دهند.
وی گفت: در جریان سیل روز پنجشنبه به 180 نفر امدادرسانی شد که از میان 9 مصدوم این سیل سه نفر به مراکز درمانی و 12 نفر دیگر نیز به مناطق امن منتقل شدند.
وی شهرستان های متاثر از سیل را راز و جرگلان و همچنین مانه و سملقان استان خراسان شمالی عنوان و بیان کرد: هفت روستا در این استان دچار آب گرفتگی شده بودند.
درویشی گفت: در جریان این سیل 70 نفر اسکان اضطراری داده شدند که 100 تخته پتو در میان آن ها توزیع شد.
بارش شدید باران و جاری شدن سیل در عصر پنجشنبه، برای ساعاتی مسیر اصلی بجنورد - جنگل گلستان را بست و خساراتی نیز در شهرستان های مانه و سملقان و راز و جرگلان خراسان شمالی برجای گذاشت.
سرپرست فرمانداری راز و جرگلان خراسان شمالی در این رابطه گفت: بر اثر جاری شدن سیل در عصر پنجشنبه، بیش از 50 راس دام مرزنشینان این شهرستان تلف شد.
بارندگی تابستانی در هفته گذشته نیز حدود 100 میلیارد ریال به بخش های کشاورزی و باغی، راه روستایی و منابع آبی خراسان شمالی خسارت زده بود.
استان 900 هزار نفری خراسان شمالی از نظر سیل خیزی رتبه دوم و از حیث زلزله خیزی رتبه سوم کشور را دارد.ک1
6042 /1539



09/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن