تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):اسلام بر پنج چيز استوار است، برنماز و زكات حج و روزه و ولايت (رهبرى اسلامى).
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820043722




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بصیرت مردم حلال بحران ها و مشکلات نظام جمهوری اسلامی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه مشهد: بصیرت مردم حلال بحران ها و مشکلات نظام جمهوری اسلامی است مشهد- ایرنا- امام جمعه مشهد گفت: بصیرت مردم کشور حلال بحران ها،مشکلات و خطرات نظام جمهوری اسلامی در طول 37 سال گذشته بوده است.


آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه این هفته مشهد افزود: امروز تکیه رهبر فرزانه انقلاب بعد از عنایت خداوند و امدادهای غیبی بقیه الله، بر بصیرت و دینداری مردم است به طوریکه بصیرت مردم تکیه گاه اسلام و نظام جمهوری اسلامی به شمار می رود.
وی با اشاره به توافق صورت گرفته در مذاکرات هسته ای اظهار کرد: سیاست گذاران و سیاست مداران جمهوری اسلامی که متدین و دلسوز هستند، بدانند که این مردم چشمشان به رهنمودهای رهبری است و به اروپایی های دغل کار اجازه مداخله در اقتصاد کلان کشور را نخواهند داد.
به گفته وی، حضور و همکاری برخی افراد در کشور جز اینکه اقتصاد را وابسته کند و بازار کشور را در انحصار کالاهای خارجی قرار دهد، نتیجه ای در برندارد و این مردم چشم و بصیرت دارند که این موضوع ضد اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری است.
آیت الله علم الهدی با اشاره به سالروز جنگ احد در صدر اسلام اظهار کرد: در این جنگ عده ای از مسلمانان به شهادت رسیدند و عده ای هم فرار کردند، حمزه عموی پیامبر(ص) شهید شد و پیغمبر و امیر المومنان (ع) تنها میان سه هزار دشمن باقی ماندند و این جنگ ضایعات و آسیب شدیدی به مسلمانان وارد کرد.
وی منفعت طلبی جریان دیده بانی را از علل شکت جنگ احد و "خنجر خوردن از پشت" عنوان کرد و افزود: در این جنگ دیده بان ها فقط به فکر حل مشکلات اقتصادی و جمع آوری غنائم و منابع بودند و حساب نکردند که بر سر اسلام و مسملین چه خواهد آمد.
امام جمعه مشهد با بیان اینکه تجربه راهبردی جنگ احد موقعیت امروز کشور است، گفت: عوامل اجرایی و مجلس نمایندگان ما که مسائل نظام را دیده بانی می کنند، اگر همانند جنگ احد فقط به غنایم و مسائل اقتصادی چشم دوخته باشند و دیده بانی نظام و مسائل اسلام را از دست دهند، این تهدید و خطر بزرگی برای کشورمان به شمار می رود.
/1211/3027



09/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن