تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به آنچه می ‏داند عمل كند، خداوند دانش آنچه را كه نمی ‏داند به او ارزانى م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798324433




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار دیر بوشهر: رسانه ابزار موثر توسعه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار دیر بوشهر: رسانه ابزار موثر توسعه است بوشهر- ایرنا - فرماندار دیر استان بوشهرگفت: رسانه ها نقش مهمی در معرفی ظرفیت ها و قابلیت های مناطق و جذب سرمایه برای توسعه و آبادانی مناطق دارند.


به گزارش ایرنا حمزه اعتماد روز پنجشنبه درنشست با رییس سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی استان بوشهرافزود:خبرنگاران بازوان قوی و مشاورانی امین برای مسوولان هستند که با انعکاس مسایل مردم، آنان را در تصمیم گیری ها یاری می دهند.
وی یادآورشد: انعکاس مطالبات مردمی و خدمات انجام شده نظام در رسانه ها منجر به تلطیف فضای عمومی جامعه خواهد شد.
فرمانداردیر گفت: ایرنا، زبان گویا و چشم بینای مردم درمعرفی ظرفیت های این شهرستان کارنامه موفقی از خود در معرض قضاوت قرار داده است.
اعتماد افزود: خبرگزاری جمهوری اسلامی واقعیت های موجود جامعه را به خوبی انعکاس داده و در بیان اخبار و گزارش های موجود جامعه سلیقه ای و جناحی عمل نکرده است.
فرمانداردیر ضمن قدردانی از عملکرد خبرنگار ایرنا در این شهرستان اظهارداشت: ایرنا در معرفی ظرفیت شهرستان دیر به کشور موفق عمل کرده و توانسته زمینه جذب سرمایه گذاران را در این شهرستان فراهم کند.
وی گفت: اخبار خبرگزاری جمهوری اسلامی که صحت و امانت داری همراه است باعث رشد، آبادانی و معرفی قابلیت های شهرستان شده است.
فرماندار دیر افزود: دولت برنامه ها و طرح های خوبی در راستای پاسخگویی به مطالبات مردمی در شهرستان دیر در دست اجرا دارد که بهره برداری از آنها نقش موثری در ارتقای شاخص های توسعه ای دارد.
اعتماد اضافه کرد: در کنار ایرنا بعنوان رسانه رسمی نظام ، دیگر رسانه ها و پایگاه های خبری نیز نقش مهمی در ایجاد فضای وحدت، امید آفرینی و همدلی در شهرستان دیر ایفا کرده اند که از عملکرد همه اصحاب رسانه این شهرستان قدردانی می شود.
وی گفت: در راستای تجلیل و تکریم فعالیت اصحاب رسانه شهرستان دیر امسال نیز همزمان با روز خبرنگار 17 مراد آیین های گرامیداشتی برگزار خواهد شد.
رییس سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی استان بوشهرنیز در این نشست گفت:درعصر حاضر رسانه کارکرد رکن چهارم دموکراسی را ایفا می کند و نقش ارتباطات به عنوان ابزاری موثر در همگرایی و پویایی جامعه بی بدیل است.
اکبر اقبال مجرد افزود: به مدد تکنولوژی جدید ابزارهای رسانه ای نیز متعدد و متنوع شده اند طوریکه مرزهای جغرافیایی را در نوردیده اند و اطلاع رسانی ها را از انحصار چند خبرگزاری یا رسانه رسمی خارج کرده اند.
وی یادآورشد: رسانه ها افزون بر ایجاد تحکیم و تقویت وحدت و همدلی در جامعه درصورتیکه اخلاق مداری و امانت داری در کارکرد آنها مند نظر نباشد خروجی آنها به تضعیف باورها و پایه های اصلی جامعه دامن خواهد زد.
رییس سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی استان بوشهراظهارداشت:آگاهی بخشی،ایجاد انسجام، فرهنگ سازی، نظارت بر عملکرد ساختار حاکمیت، جلب مشارکت عمومی و نظارت همگانی، نهادینه سازی شاخص ها و عناصر بنیادین ساختاری در جامعه از دیگرکارکرد های رسانه ای است .
وی فراگیری رسانه با مخاطبان پرشمار را از دیگر قابلیت های اطلاع رسانی ذکر کرد و گفت: هوشمندی و ذکاوت مردم به گونه ای است که به نیکی تفاوت تبلغ و کار انجام شده را تشخیص می دهند برهمین اساس رسانه موفق نباید اعتبار کارکرد حرفه ای خود را فدای عملکرد ضعیف مسوولی کند که تلاش می کند به مدد رسانه عملکرد خود را فراتر از آنچه هست به مخاطبان عرضه کند.
اقبال مجرد ادامه داد: همانطور که نقد منصفانه، رسالت رسانه است انعکاس خدمات انجام شده نیز در ترویج و نهادینه سازی فرهنگ قدرشناسی از خدمتگزاران به مردم نقش آفرین است.
خبرنگار ایرنا درشهرستان دیر نیزگفت: هرچند این شهرستان بدلیل بعد مسافت از مرکز استان فاصله دارد اما به مدد کار رسانه ای اخبار و رویدادها با سرعت،صحت و دقت بعنوان سه اصل و منشور حرفه ای ایرنا به مسوولان و جامعه منعکس شده است .
عباس بحرانی با قدردانی از حمایت های فرماندار از اصحاب رسانه شهرستان دیر افزود: پرهیز از کار سلیقه ای، برخورد مناسب با مسوولان،انعکاس خدمات دولت به مردم و بیان مشکلات موجود برای تصمیم گیری همواره در انعکاس اخبار مد نظر قرار دارد.
دراین نشست راهکارهای ارتقای سطح تعامل قانونمند و تقویت همکاری ها برای تسهیل در امر اطلاع رسانی و گردش آزاد اخبار برای آگاهی بخشی به جامعه بررسی شد.
بندردیر در فاصله 180 کیلومتری جنوب بوشهر قراردارد. ک/4
6045/ 7207



08/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن