تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):کسی که از روی بی میلی،بدون عذر و علت نمازجماعت را که اجتماع مسلمانان است ترک کند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819931534




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کنتور آب سالن ورزش تختی زنجان به دلیل بدهی40 میلیون ریالی پلمپ شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کنتور آب سالن ورزش تختی زنجان به دلیل بدهی40 میلیون ریالی پلمپ شد زنجان - ایرنا - مسوول روابط عمومی هیات کشتی استان زنجان از پلمپ کنتور آب آشامیدنی سالن ورزشی تختی زنجان به دلیل بدهی 40 میلیون ریالی خبر داد.


یوسف محمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مدت یک هفته است که ورزشکاران کشتی گیر، رزمی کاران، تنیس بازان و باستانی کاران مراجعه کننده به این سالن با قطعی آب مواجه هستند و مسوولان ذیربط نیز به رغم اطلاع از موضوع تا این زمان کاری از پیش نبرده اند.
وی اظهارکرد: انشعاب آب متعلق به هیات ورزشی کشتی استان زنجان است و در کنار این رشته ورزشی، فعالان در ورزش رزمی و تنیس روی میز نیز بطور مشترک از آن استفاده می کنند اما مسوولان این هیات های ورزشی به وعده های خود در قبال پرداخت هزینه آب مصرفی در طول دو سال گذشته عمل نکرده اند.
محمدی افزود: هرچند مسوولان آب و فاضلاب شهرستان زنجان بخاطر عدم پرداخت بدهی کنتور آب این مکان ورزشی را پلمپ کردند اما این عمل با روح ورزش سازگار نبوده و به آن لطمه جدی می زند.
وی تصریح کرد: این مکان ورزشی با این کار در حقیقت به تعطیلی کشیده شده و حتی تامین آب مصرفی با استفاده از پیت های آب نیز در حل مشکلات نتیجه بخش نبوده و تعجب و نارضایتی ورزشکاران را در پی داشته است.
مسوول روابط عمومی هیات کشتی استان زنجان گفت: اگر وضعیت به همین منوال پیش برود درب این مکان ورزشی به دلیل عدم مراجعه ورزشکاران بسته خواهد شد و مسوولان ذیربط خود باید پاسخگو باشند.
محمدی یادآور شد: ورزشکاران برای رفتن به سرویس های بهداشتی و در گرفتن دوش پس از تمرینات سخت و سنگین با مشکل جدی مواجه هستند و تعدادی از آنان قصد داشتند پلمپ کنتور آب را فک کنند تا شاید به این ماده حیاتی دست پیدا کنند.
رییس واحد مطالبات آب و فاضلاب شهرستان زنجان نیز گفت: عدم واریز مطالبات باعث شد تا ماموران این اداره بر حسب وظیفه و ماموریت نسبت به پلمپ کنتور آب این مکان ورزشی اقدام کنند.
محمدرضا تقی بیگلو، میزان بدهی آب مصرفی در این مکان ورزشی را 40 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: مبلغ آب مصرفی سالن تختی زنجان از دو سال پیش پرداخت نشده و این اداره به خاطر جمع آوری مطالبات قانونی قریب سه مورد اخطار به صاحب امتیاز داده و چون نتیجه نداد مجبور به پلمپ کنتور آب شدیم.
وی تصریح کرد: اگر در مهلت مقرر قانونی نسبت به تسویه حساب اقدام نشود مجبور به باز کردن کنتور آب خواهیم شد.
این موضوع به اطلاع مسوولان ورزش زنجان ازجمله معاون ورزشی، رییس اداره توسعه ورزش و روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان رسیده ولی تاکنون نتیجه نداده و بر اساس شنیده ها قرار است جلسه ای به این منظور تشکیل و موضوع مورد بررسی قرار گیرد.
597/6085



08/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن