تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى‏شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819453745




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثبت بیش از یک میلیون و 439 هزار تردد وسیله نقلیه در جاده های زنجان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: همزمان با تعطیلات عیدسعید فطر ثبت بیش از یک میلیون و 439 هزار تردد وسیله نقلیه در جاده های زنجان زنجان - ایرنا - مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان زنجان از ثبت تردد یک میلیون و 485 هزارو 117 دستگاه انواع وسلیه نقلیه در محورهای مواصلاتی این استان در تعطیلات عید فطر (24 لغایت 28 تیر) امسال خبر داد.


ایرج دست نشان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به اینکه در ایام تعطیلات عیدفطر پارسال در بازه زمانی (ششم تا 10 مرداد) تردد یک میلیون و 439هزار و 732 دستگاه در محورهای مواصلاتی این استان به ثبت رسید، افزود: با مقایسه انجام شده شمار ترددها در تعطیلات عید فطر امسال 3.17 درصد نسبت به تعطیلات عید فطر سال قبل رشد نشان می دهد.
وی یادآوری کرد: طی مدت یاد شده 16 درصد تردد وسایط نقلیه در محورهای مواصلاتی این استان مروبط به خودروهای سنگین و مابقی خودروهای سبک بوده است.
دست نشان افزود: این در حالی است که درمدت مشابه پارسال 13 درصد ترددها مربوط به وسایط نقلیه سنگین و مابقی خودروهای سبک بوده است.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان زنجان بیشترین ترددهای انجام شده در جاده های این استان در تعطیلات عید فطر را به ترتیب در آزاد راه زنجان - قزوین و زنجان به تبریز ذکر کرد.
وی اظهار کرد: دستگاه های تردد شمار در جاده های این استان به صورت آماری مواردی از قبیل عدم رعایت فاصله طولی و سرعت غیرمجاز وسایط نقلیه را ثبت می کند.

** ثبت 20 درصدی سرعت غیرمجاز وسایط نقلیه
دست نشان در ادامه به ثبت 20 درصدی سرعت غیرمجاز وسایط نقلیه درجاده های این استان طی مدت یاد شده اشاره کرد و افزود: این میزان در مدت مشابه سال گذشته 10 درصد گزارش شده بود.
وی یادآوری کرد: موارد سبقت غیر مجاز وسایط نقلیه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته تقاوت چندانی نداشت و عدم رعایت فاصله مجاز نیز در این ایام 20 درصد رشد داشت که این میزان در مقایسه با سال 93، 21 درصد رشد داشت.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان زنجان ادامه داد: سرعت متوسط وسایط نقلیه در تعطیلات عید فطر امسال 85 کیلومتر ثبت شد که این میزان در تعطیلات عید فطر سال گذشته 89 کیلومتر بود که چهار کیلومتر کاهش نشان می دهد.
54 دستگاه تردد شمار در جاده های استان زنجان نصب شده است که وضعیت تردد خودروی عبوری از قبیل عدم رعایت فاصله طولی و سرعت غیرمجاز وسایط نقلیه را ثبت می کند.
چهار دستگاه دوربین سرعت سنج ثابت نصب شده در آزاد راه زنجان - تبریز به صورت آن لاین فعال بوده و تخلفات وسایط نقلیه را در همان لحظه ثبت می کنند.
10 دستگاه دوربین سرعت سنج نیز به صورت آف لاین مستقر در آزادراه زنجان - قزوین نصب شده که با قدری تاخیر موارد موجود به دستگاه های مربوطه گزارش می شود.
سال گذشته 63 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی این استان به ثبت رسید که 22 درصد ترددها مربوط به وسایط نقلیه سنگین و 78 درصد دیگر مربوط به وسایط نقلیه سبک و سایر بوده است.
6085/7320



29/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن