تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن چون خشمگين شود، خشمش او را از حق بيرون نبرد و چون خشنود شود، خشنوديش او را به ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815596531




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز پذیریش بدون آزمون دانشجو در پیام نور کردستان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: آغاز پذیریش بدون آزمون دانشجو در پیام نور کردستان سنندج- ایرنا- سرپرست دانشگاه پیام نور استان کردستان، گفت: مراحل پذیرش بدون آزمون دانشجویان مقطع کارشناسی در همه مراکز و واحدهای این دانشگاه آغاز شده و تا 10 مرداد ادامه دارد.


اسکندر مرادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: پذیرش بدون آزمون دانشگاه پیام نور برای همه شاغلین، کنکوری ها، علاقه مندان به تحصیل در مقاطع کارشناسی برای سال تحصیلی 94-95 و از طریق سوابق تحصیلی آغاز شده است.
وی اظهار کرد: علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش از مزایای این نوع پذیرش بهره مند شوند.
وی گفت: اختیاری بودن حضور دانشجو در کلاس های دروس نظری، شهریه مناسب نسبت به سایر دانشگاه ها، امکان تحصیل برای افراد شاغل، ارائه مدرک معتبر و مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات و امکان تحصیل همزمان در دو رشته تحصیلی از جمله مزایای این طرح است.
وی افزود: امکان مهمان دائم و موقت به شهر مورد نظر دانشجو در طول تحصیل، امکان معرفی مهمان اضطراری و تعیین حوزه امتحانی طبق درخواست دانشجو و آزمون های الکترونیکی پایان ترم و مشاهده نمرات بلافاصله پس از اتمام آزمون از دیگر مزایای این طرح است.
سرپرست دانشگاه پیام نور استان کردستان اظهار کرد: دانشجویان در حال تحصیل در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و حتی دکترا نیز می توانند در یک رشته دیگر در مقطع کارشناسی به صورت همزمان تحصیل نمایند و پذیرش دانشجو در رشته دوم بدون نیاز به آزمون ورودی و بر اساس سوابق تحصیلی می باشد.
مرادی افزود: دروس گذرانده شده در رشته فعلی در رشته دوم معادل سازی خواهد شد و این مهم از جمله ویژگی هایی است که در دانشگاه پیام نور و در گستره 520 مرکز و واحد در سطح کشور درنظر گرفته شده است.
وی خاطرنشان کرد: هم اکنون در مرکز سنندج 55 رشته کارشناسی و پنج رشته کارشناسی ارشد، در مرکز سقز 28 رشته کارشناسی و سه رشته ارشد، در مرکز بیجار 25 رشته کارشناسی و دو رشته ارشد و همچنین در مرکز مریوان 22 رشته کارشناسی و یک رشته ارشد دایر است.
مرادی ادامه داد: در واحد قروه 10 رشته ، در واحد دیواندره 16 رشته، در واحد بانه 14 رشته، در واحد کامیاران شش رشته، در واحد سروآباد چهار رشته و در واحد حسن آباد یاسوکند دو رشته در مقطع کارشناسی فعال است و علاقه مندان می توانند هر کدام از این رشته ها را انتخاب نمایند.ک/3
7351/6108



08/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن