تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما موهاى سبيل و موهاى زير بغل و موى زير شكم خود را بلند نكند؛ چرا كه شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819738429




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دوره آموزش مقدماتی سرحلقه های صالحین سپاه ناحیه اراک آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دوره آموزش مقدماتی سرحلقه های صالحین سپاه ناحیه اراک آغاز شد اراک- ایرنا- نخستین دوره آموزش مقدماتی سرحلقه های صالحین سپاه ناحیه اراک روز پنج شنبه آغاز شد.


این دوره آموزشی یک روزه با هدف ایجاد توانمندی پایه در سرگروه ها برای پذیرش و اداره صحیح حلقه های تربیتی و توانمند سازی آن ها برای تربیت بسیجیان در مساجد و پایگاه ها برگزار شد.
در این دوره آموزشی 150 نفر از سرگروه های صالحین با جدیدترین رویکردهای سازمان بسیج، مطالبی در خصوص استکبارشناسی، استکبارستیزی و تشریح توطئه های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را فرا می گیرند.
شرکت کنندگان در این دوره در زمینه شجره طیبه صالحین، ویژگی ها و وظایف سرگروه ها، جاذبه و دافعه امام علی(ع)، تبیین گفتمان ولایت، مخاطب شناسی، اردو داری، منابع شناسی پاسخگویی به شبهات و هم اندیشی و جذب نیز آموزش لازم را می بینند.
فرمانده سپاه ناحیه اراک در حاشیه برگزاری این دوره آموزشی در گفت و گو با ایرنا گفت: مربیان حلقه های صالحین نقش مهمی در افزایش بصیرت اقشار مختلف جامعه به خصوص جوانان بر عهده دارند.
پاسدار محمدرضا رضایی افزود: مربیان باید برنامه های تربیتی خود را در زمینه افزایش هر چه بیشتر بصیرت در بین مردم و به ویژه نسل جوان تقویت کنند.
وی ترویج نماز و قرآن را یکی مهمترین وظایف سرگروه های حلقه های صالحین دانست و گفت: توجه به اصول و احکام اسلامی و تقویت برنامه های دینی موجب بالا رفتن شاخص های اجتماعی و کاهش ناهنجاری ها می شود.
حلقه های صالحین بسیج، بر اساس حلقه های معرفتی صدر اسلام در مسجد النبی و مسجد قبا شکل گرفته است.
در این حلقه ها 15 تا 20 نفر از بسیجیان دور هم می نشینند و در خصوص مسایل مربوط به احکام، سیره اهل بیت(ع) و رخدادهای سیاسی کشور و جهان با یکدیگر به بحث و تبادل نظر می پردازند. ک/3
3017/6013/



08/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن